Stát: Country: | Československá socialistická republika (1960-1990) | |
Datum převzetí: Commissioned: | 25.04.1983 | |
Datum vyřazení: Decommissioned: | 31.12.1992 | |
Provozovatel: Operator: | 25.04.1983-31.12.1992 1. stíhací letecký pluk | |
Označení: Marking: | ||
Taktické označení: Tactical Marking: | 25.04.1983-31.12.1992 4464 | |
Výsostné znaky: Aircraft Insignia: | 25.04.1983-31.12.1992 standardní (high visibility) | |
Zvláštní a příležitostné označení: Special and Occasional Marking: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Kamufláž a zbarvení: Camouflage and Color Scheme: | ||
Kategorie: Category: | 25.04.1983-31.12.1992 standardní vojenská | |
Barvy: Colors: | 25.04.1983-31.12.1992 zelená tmavá 25.04.1983-31.12.1992 hnědá 25.04.1983-31.12.1992 zelená 25.04.1983-31.12.1992 hnědozelená světlá 25.04.1983-31.12.1992 šedá světlá | |
Poznámka: Note: | 24.11.1982 převzat z výroby v SSSR 27.11.1982 zálet v SSSR (následovalo dalších 7 zalétávacích letů) 22.12.1982 přelet do Československu 25.04.1983 první let v Československu DD.09.1984 - DD.09.1984 účast na cvičení Štít 84 23.09.1988 - poškozen při provozu 20.07.1991 - 21.07.1991 v pilotáži pplk.Josefa Milera účast na Royal International Air Tatoo na letecké základně Fairford, VB 14.09.1991 v pilotáži pplk.Josefa Milera účast na Armádním leteckém dnu na letišti Praha-Kbely DD.MM.1992 dosažena hranice 1000 přistání (nepotvrzeně označen bílou číslicí 1000 s ratolestmi) 04.09.1992 - 05.09.1992 v pilotáži pplk.Josefa Milera účast na Czechoslovak International Air Fest 1992 na letišti v Bratislavě DD.MM.1993 vybaven mezinárodním civilním odpovídače a GPS navigaci DD.03.1994 - DD.04.1994 účast na zkouškách protiletadlových řízených střel Matra R.550 Magic II na letecké základně Mont de Marsan, Francie DD.05.1994 účast na cvičných střelbách nad Baltem na polygonu Slupsk 06.07.1994 účast na oslavách 50.výročí spojeneckého vylodění v Normandii na letecké základně Yeovilton, VB DD.08.1994 účast na Slovak International Air Day 1994 na letišti v Bratislavě 25.09.1994 přelétnut pplk.Bohumilem Zavadilem na letiště Čáslav DD.10.1994 - DD.03.1995 technická kontrola PP2 (povinné práce) u 31.letecké opravárenské základny DD.07.1995 účast na návštěvě na letecké základně Neuburg, NSR DD.MM.1997 dosažena hranice 1500 úspěšných přistání DD.MM.1997-DD.05.1998 revize R1 u 31.letecké opravárenské základny DD.08.1998-DD.09.1998 z důvodu modernizační výluky letiště Čáslav létá spolu se zbytkem letounů 41.stíhací letka z letiště Náměšť nad Oslavou DD.10.1998 určen k vyřazení z provozu 15.10.1998 plánovaná poslední letová akce letounu u 41.stíhací letka 09.12.1998 pilotován pplk.Josefem Milerem přelétnut na letiště České Budějovice ke zrušení u 31.letecké opravárenské základny DD.MM.1999 rozhodnuto o ponechání letounu v provozu u 31.letecké opravárenské základny kde je létán především zalétávacími piloty 31.letecké opravárenské základny DD.MM.1999 použit jako testovací platforma při vývoji letounu Aero L-159 04.09.1999-05.09.1999 účast na statické ukázce Czech International Air Fest 1999 na letišti Hradec Králové DD.MM.2000 účast na oslavách 60.výročí založení 312.squadrony RAF 26.10.2000 při poslední letové akci pilotován plk.gšt.Jiřím Zábranským , pplk.Jánem Rehákem a mjr.Zdeňkem Oudou DD.MM.2000 vystaven jako statický exponát u vstupní brány letiště České Budějovice celkový nálet letounu 1136 hodin 41 minut při 1823 zapsaných přistáních | |
Zdroje: Sources: | MiG-23MF, ML, 4+ Publication, Praha, 1994 http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig23ml.html ruslet.webnode.cz- |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#196097Verze : 1
Letoun byl v SSSR uveden do provozu 24.11.1982 pod sériovým číslem 0390324644.O tři dny později absolvoval první let a poté ještě dalších 7 cvičných letů.
Do ČSSR byl přelétnut ještě s dalšími dvěma stroji Mig-23ML 22.prosince 1982.
Poprvé se u nás letoun dostal do vzduchu až 25.dubna 1983 a pilotoval ho F.Hlavica.
V roce 1984 se letoun účastnil cvičení ŠTIT84.
Rok 1988 se pro tento stroj stal málem osudný,když 23.září za letu vytekl z letounu veškerý olej,ale naštěstí se pilotu kpt.D.Mládkovi podařilo letoun dostat zpět na základnu.Po tomto předpokladu letecké nehody byl vyměněn motor R-35.
Další výměna motoru následovala v roce 1991.V červenci téhož roku je jedním z několika letounů,které reprezentují naši armádu na britském leteckém dnu International air Tatto ve Fairfordu.Letoun byl pilotován J.Milerem.V témže roce se představil na prvním mezinárodním dni u nás ve Kbelích.
V roce 1992 má letoun za sebou 1000 přistání,také tento rok je předváděn na leteckém dnu a to v Bratislavě na CSIAF92.
V roce 1993 je odstaven a jako první třidvacítka dostává civilní mezinárodní odpovídač a družicovou navigaci GPS.
Na přelomu března a dubna 1994 se byl jedním ze dvou letounů Mig-23ML,na kterém proběhly zkoušky francouzkých PLŘS Magic-2 a to na základně v Mont de Marsan.V květnu se zůčastnil ostrých střeleb v zoně Balt.V červnu se zůčastnil oslav 50 výročí spojenecké invaze na základně Yeovilton.V srpnu byl i na slovenské akci SIAD94 v Bratislavě.
V září tohoto roku dostal novou tygří kamufláž a 25.října jej B.Zavadil přelétnul na své nové působiště v Čáslavi,kde od 1.1.1995 se stává součástí 4.ZSL,kde působí u 1.technické letky.Od října do března 1996 je na předepsných pracích PP2 zpět v Plané u ČB.V červenci se letoun zůčastní návštěvy na základně Neuburg.
V roce 1997 má Mig za sebou 1500 přistání a v opravnách v Plané proběhla výměna motoru a revize R1.Na domovskou základnu Čáslav se vrací až v květnu 1998.Z důvodu modernizace letiště Čáslav létá v srpnu a září z Náměště nad Oslavou.v té době bylo rozhodnuto ukončit provoz letounů Mig-23Ml do konce roku 1998.Poslední letové akce se letoun účastní 15.října,kdy nalétá celkem 1050 hodin.Letouny Mig-23 postupně odlétají na zrušení do Českých Budějovic.Letoun č.4644 odlétl ze své základny v Čáslavi 9.prosince 1998 pilotován pplk.Josefem Milerem.
Zajímavé je,že i v roce 1999 je letoun udržován v provozu leteckými opravnami v ČB,kde s ním létají zdejší zalétavací piloti,nejčastěji mjr.Zdeněk Ouda.Je využíván i k vývoji L-159 a také se naposledy zůčastní CIAFu99 v Hradci Králové na statické ukázce.Provozován je i v roce 2000,kdy se zůčastní i oslavy 60.výročí založení 312.perutě RAF.Zanedlouho poté je vyřazen a vystaven u brány letiště v Plané,v současné době byly zmínky o jeho převozu na letiště Čáslav.
prameny:L+K,ATM
Do ČSSR byl přelétnut ještě s dalšími dvěma stroji Mig-23ML 22.prosince 1982.
Poprvé se u nás letoun dostal do vzduchu až 25.dubna 1983 a pilotoval ho F.Hlavica.
V roce 1984 se letoun účastnil cvičení ŠTIT84.
Rok 1988 se pro tento stroj stal málem osudný,když 23.září za letu vytekl z letounu veškerý olej,ale naštěstí se pilotu kpt.D.Mládkovi podařilo letoun dostat zpět na základnu.Po tomto předpokladu letecké nehody byl vyměněn motor R-35.
Další výměna motoru následovala v roce 1991.V červenci téhož roku je jedním z několika letounů,které reprezentují naši armádu na britském leteckém dnu International air Tatto ve Fairfordu.Letoun byl pilotován J.Milerem.V témže roce se představil na prvním mezinárodním dni u nás ve Kbelích.
V roce 1992 má letoun za sebou 1000 přistání,také tento rok je předváděn na leteckém dnu a to v Bratislavě na CSIAF92.
V roce 1993 je odstaven a jako první třidvacítka dostává civilní mezinárodní odpovídač a družicovou navigaci GPS.
Na přelomu března a dubna 1994 se byl jedním ze dvou letounů Mig-23ML,na kterém proběhly zkoušky francouzkých PLŘS Magic-2 a to na základně v Mont de Marsan.V květnu se zůčastnil ostrých střeleb v zoně Balt.V červnu se zůčastnil oslav 50 výročí spojenecké invaze na základně Yeovilton.V srpnu byl i na slovenské akci SIAD94 v Bratislavě.
V září tohoto roku dostal novou tygří kamufláž a 25.října jej B.Zavadil přelétnul na své nové působiště v Čáslavi,kde od 1.1.1995 se stává součástí 4.ZSL,kde působí u 1.technické letky.Od října do března 1996 je na předepsných pracích PP2 zpět v Plané u ČB.V červenci se letoun zůčastní návštěvy na základně Neuburg.
V roce 1997 má Mig za sebou 1500 přistání a v opravnách v Plané proběhla výměna motoru a revize R1.Na domovskou základnu Čáslav se vrací až v květnu 1998.Z důvodu modernizace letiště Čáslav létá v srpnu a září z Náměště nad Oslavou.v té době bylo rozhodnuto ukončit provoz letounů Mig-23Ml do konce roku 1998.Poslední letové akce se letoun účastní 15.října,kdy nalétá celkem 1050 hodin.Letouny Mig-23 postupně odlétají na zrušení do Českých Budějovic.Letoun č.4644 odlétl ze své základny v Čáslavi 9.prosince 1998 pilotován pplk.Josefem Milerem.
Zajímavé je,že i v roce 1999 je letoun udržován v provozu leteckými opravnami v ČB,kde s ním létají zdejší zalétavací piloti,nejčastěji mjr.Zdeněk Ouda.Je využíván i k vývoji L-159 a také se naposledy zůčastní CIAFu99 v Hradci Králové na statické ukázce.Provozován je i v roce 2000,kdy se zůčastní i oslavy 60.výročí založení 312.perutě RAF.Zanedlouho poté je vyřazen a vystaven u brány letiště v Plané,v současné době byly zmínky o jeho převozu na letiště Čáslav.
prameny:L+K,ATM
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#290353Verze : 0
Reklama
Foto (vlastní sbírka autora)
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#196661Verze : 0
Foto (vlastní archiv autora)
Poznámka Darkfold (12.12.2009):
Na první fotografii "4644" je zachycen pplk.Jiří Zábranský.Slečnu/paní na fotografii "4644-girl" se dosud identifikovat nepodařilo
Poznámka Darkfold (12.12.2009):
Na první fotografii "4644" je zachycen pplk.Jiří Zábranský.Slečnu/paní na fotografii "4644-girl" se dosud identifikovat nepodařilo
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#196979Verze : 0
Letiště České Budějovice,září 1999
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#201985Verze : 0
Reklama
Typ: Type: | Mikojan-Gurevič MiG-23ML | |
Výrobce: Producer: | Moskevské letecké výrobní sdružení, Moskva / | |
Datum výroby: Date of Production: | 24.11.1982 | |
Výrobní číslo: Construction Number: | 0390324644 | |
Sériové číslo / imatrikulace: Serial Number / Registration Code: | 25.04.1983-31.12.1992 4644 | |
Datum vyřazení z provozu: Date of Decommissioning: | 26.10.2000 zrušen a předán do muzea | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | MiG-23MF, ML, 4+ Publication, Praha, 1994 http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig23ml.html ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#337046Verze : 1
Současný stav
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#277813Verze : 0
Tři skeny fotek z mého archívu. Fotky jsem získal během své základní vojenské služby od mjr.Kaisera.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#292833Verze : 0
IAT 91, letisko RAF Fairford, 07.1991
Fotografia zverejnená so súhlasom www.paulnann.com
www.paulnann.com
Fotografia zverejnená so súhlasom www.paulnann.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.paulnann.com
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#300710Verze : 0
Elvis
MOD
Zdroj:
http://img.wp.scn.ru/camms/ar/37/pics/145_1.jpg
Stroj je nakreslen ve stavu jak byl zachycen na CIAFu 1999.
http://img.wp.scn.ru/camms/ar/37/pics/145_1.jpg
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-23ML [kód NATO: Flogger-G] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Stroj je nakreslen ve stavu jak byl zachycen na CIAFu 1999.
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#427556Verze : 0
.
MiG-23ML 4644 s vypuštěným padákem po přistání se v vrací do areálu 31. letecké opravárenské základny v Českých Budějovicích. Zapnuté světlomety se používaly ve dne i proti ptactvu a ostatní drobné zvěři.
Web autora : http://www.svetkridel.cz/
Zveřejněno s laskavým svolením autora
MiG-23ML 4644 roluje jako poslední za ostatními roji připravenými na VPD k odletu do Čáslavi kolem stanoviště pomocníka na přistání řídicího létání.
Web autora : http://www.svetkridel.cz/
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Výrobce | Mikojan-Gurevič |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-23ML [kód NATO: Flogger-G] |
Kamufláž | Tygří |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 0390324644 |
Taktické označení / imatrikulace | 4644 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | 4. základna taktického letectva [1997-2003] |
Základna | Čáslav, Letiště |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | http://www.svetkridel.cz/ |
MiG-23ML 4644 s vypuštěným padákem po přistání se v vrací do areálu 31. letecké opravárenské základny v Českých Budějovicích. Zapnuté světlomety se používaly ve dne i proti ptactvu a ostatní drobné zvěři.
Web autora : http://www.svetkridel.cz/
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | - |
Výrobce | Mikojan-Gurevič |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-23ML [kód NATO: Flogger-G] |
Kamufláž | Tygří |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | 0390324644 |
Taktické označení / imatrikulace | 4644 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | 4. základna taktického letectva [1997-2003] |
Základna | Čáslav, Letiště |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | http://www.svetkridel.cz/ |
MiG-23ML 4644 roluje jako poslední za ostatními roji připravenými na VPD k odletu do Čáslavi kolem stanoviště pomocníka na přistání řídicího létání.
Web autora : http://www.svetkridel.cz/
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#502376Verze : 0
gruppe.drei
MOD
Letoun tak jak byl zachycen během natáčení filmu Pod nohama nebe
Zdroj:
L+K 19/1984, foto V. Jukl
Zdroj:
L+K 19/1984, foto V. Jukl
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-23ML [kód NATO: Flogger-G] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#527925Verze : 0
1
2
3 Letoun dne 14. září 1991 během leteckého dne ve Kbelích.
Zdroj:
www.facebook.com
Zdroj:
www.facebook.com
Fotografie zveřejněna s laskavým svolením Trevora Bartletta
2
3 Letoun dne 14. září 1991 během leteckého dne ve Kbelích.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | MiG-23ML 4644 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zdroj:
www.facebook.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | MiG-23ML 4644 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zdroj:
www.facebook.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | MiG-23ML 4644 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Fotografie zveřejněna s laskavým svolením Trevora Bartletta
URL : https://www.valka.cz/MiG-23ML-4644-t51644#664180Verze : 3
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.