Název: Name: | Messerschmitt Me 261 V3 | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Me 261 V3 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1943 Messerschmitt AG, Augsburg / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1943 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 23.12.1940 | |
Osádka: Crew: | 7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 26,87 m | |
Délka: Length: | 16,69 m | |
Výška: Height: | 4,72 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ~76,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 610 A/B o vzletovém výkonu 2170 kW/2950 k čtyřlistá stavitelná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 620 km/h v 3000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 400 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8250 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 11000 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Projekt 1064 měl velkou podporu Adolfa Hitlera, a proto se mu neoficiálně přezdívalo Adolfine. První tři prototypy byly konstruovány v Augsburgu na jaře 1939. V létě 1940 se podařilo zkompletovat jeden prototyp Me 261 V1 (BJ+CP). Byl zalétán 23. prosince 1940 a zalétal jej Karl Baur. Druhý prototyp Me 261 V2 (BJ+CQ) byl zalétán na jaře 1941. Třetí prototyp Me 261 V3 (BJ+CR) byl zalétán počátkem roku 1943. Karl Baur překonal s tímto strojem za 10 hodin vzdálenost 4500 km. Při přistání byl poškozen podvozek a po opravě byl letoun Me 261 V3 v květnu 1943 zařazen do Aufklärungsgruppe des Oberbefehlshabers der Luftwaffe (průzkumná skupina vrchního velitele Luftwaffe). Prototypy V1 a V2 byly zničeny při náletu na Lechfeld a poté byly sešrotovány. | |
Zdroje: Sources: | Smith, J. R.; Kay, Anthony L. German Aircraft of the Second World War. Conway Maritime Press, London 1972. ISBN 8-5177-836-4. Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 3: Flugzeugtypen Henschel-Messerschmitt. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5467-9. http://www.luftarchiv.de/.../me261.htm |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-261-t7928#22653Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/me261.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Me 261 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Me 261 V1
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Me 261 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-261-t7928#528587Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/me261.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Me 261 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Me 261 V2
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Me 261 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Me 261 V2
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Me 261 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Me 261 V3
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-261-t7928#528588Verze : 0
Aubi
MOD
Me-261 ukoristený americkou armádou, Nemecko, 1945.
s53.photobucket.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt Me 261 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-261-t7928#537252Verze : 0
Panzer
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.