Název: Name: | Messerschmitt Me 210 A-1 "lang" | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Me 210 A-1 "lang" | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.01.1941-DD.03.1943 Messerschmitt AG, Regensburg / DD.10.1941-DD.05.1942 Messerschmitt AG, Augsburg / DD.02.1942-DD.02.1942 Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig / | |
Období výroby: Production Period: | DD.01.1941-DD.03.1943 z toho / from that: DD.01.1941-DD.04.1941 Messerschmitt, Regensburg (A-0 / A-1 "kurz", W.Nr. 017-100) DD.05.1941-DD.05.1942 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "kurz", W.Nr. 101-270) DD.10.1941-DD.05.1942 Messerschmitt, Augsburg (A-1 "kurz", W.Nr.: 2251-2350) DD.02.1942-DD.02.1942 MIAG (A-1 "kurz", W.Nr.: 8151-8179) DD.07.1942-DD.01.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 020-260) DD.09.1942-DD.03.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 2251-2354) DD.12.1942-DD.01.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 8151-8176) DD.03.1943-DD.03.1943 Messerschmitt, Regensburg (A-1 "lang", W.Nr. 11051-11056) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 354 (A-0 / A-1 "kurz"): Messerschmitt, Regensburg: 84 A-0 / A-1 "kurz" (W.Nr. 017-100) Messerschmitt, Regensburg: 144 A-1 "kurz" (W.Nr. 101-270) Messerschmitt, Augsburg: 100 A-1 "kurz" (W.Nr.: 2251-2350) MIAG: 26 A-1 "kurz" (W.Nr.: 8151-8179) 212 (A-1 "lang"): 130 (W.Nr. 020-260) 50 (W.Nr. 2251-2354) 26 (W.Nr. 8151-8176) 6 (W.Nr. 11051-11056) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 02.09.1939 (Me 210 V1) | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 7270 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 96901) kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 16,40 m | |
Délka: Length: | 12,15 m | |
Výška: Height: | 3,70 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,20 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 295 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 601 F - invertní do V (60°) - počet válců: 12 - maximální výkon: 993 kW (1350 PS) při ? ot/min (na úrovni mořské hladiny) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 5732) km/h v 5900 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 133) min do 6000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 91504) m | |
Dolet: Range: | 18205) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x 20mm kanón MG 151/20 v přídi 2x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi 2x pohyblivý 13mm kulomet MG 131 ve věži FDSL 131 hmotnost pum: 1000 kg | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) jako Zerstörer, 10690 kg jako Stukazerstörer 2) jako Zerstörer, 540 km/h v 5200 m jako Stukazerstörer 3) jako Zerstörer, 17 min do 6000 m jako Stukazerstörer 4) při hmotnosti 9000 kg 5) jako Zerstörer, 1440 km jako Stukazerstörer | |
Zdroje: Sources: | Punka, G.: Messerschmitt Me 210/410 in Action, Squadron/Signal Publications, 1994 Peczkowski, R.: Messerschmitt Me 410, Mushroom Model Publications, 2006 |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#4534Verze : 0
Schlange
MOD
Me 210 A-1 (2N+FR) z výzbroje těžké stíhací eskadry ZG 1 na letišti Trapani v severní Africe, konec roku 1942.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Me 210 A-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 2N+FR |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Těžká stíhací eskadra 1 [1942-1944] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1942 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#24858Verze : 0
Reklama
Me 210 A-1 (+CD) ze sestavy III./ZG 1 při letu nad Středomořím, 1942.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Me 210 A-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | +CD |
Jméno stroje | - |
Jednotka | III. skupina Těžké stíhací eskadry 1 [1942-1943] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1942 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#25074Verze : 0
Formace strojů Me 210 A-1 ze sestavy ZG 1 prolétá nad německým letištěm v Tunisku, 1942. V popředí se nachází stroj 2N+JR.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Me 210 A-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 2N+JR |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Těžká stíhací eskadra 1 [1942-1944] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1942 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Me-210-A-1-t1019#119619Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.