Název: Name: | Messerschmitt-Bölkow-Blohm Bo 105 CB-2 | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt-Bölkow-Blohm Bo 105 CB-2 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový vrtulník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1975-DD.MM.198R Messerschmitt-Bölkow-Blohm GmbH, Donauwörth / DD.MM.197R-DD.MM.197R Philippine Aerospace Development Corp., Pasay City DD.MM.197R-DD.MM.197R PT Industri Pesawat Terbang Nurtanio, Bandung | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1975-DD.MM.198R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | MBB: 34 Bo 105 CB 129? Bo 105 CB-21) PADC: 5 Bo 105 CB-2 IPTN: 10 Bo 105 CB-2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | hlavní a vyrovnávací rotor | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kluzné ližiny | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 1276 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2400 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2500 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 11,86 m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 8,56 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | |
Celková výška: Overall Height: | 2,98 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 9,84 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | 1,90 m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 76,05 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | 2,84 m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | |
Počet motorů: Number of engines: | 2 | |
Typ: Type: | Allison 250-C20B o výkonu 313 kW/426 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 570 l 400 l v pomocných nádržích | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 242 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 204 km/h v 0 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 7 m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 1500 m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 3050 m | |
Dolet: Range: | 575 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1112 km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 4 cestující | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | - | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | 1) včetně 34 strojů sestavených firmou CASA pro civilní a zahraniční zákazníky | |
Zdroje: Sources: | Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1985-86. Jane's Publishing Company, London 1985. ISBN 0-7106-0821-7. Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1981-82. Jane's Publishing Company, London 1981. ISBN 0-7106-0729-6. https://www.helis.com/database/model/MBB-Bo-105/ http://www.rotorspot.nl/product/bo105.php |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Boelkow-Blohm-Bo-105-CB-2-t8799#29631Verze : 1
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt-Bölkow-Blohm Bo 105 CB-2 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | N99/S-667 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | HS-7107 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 26.03.2005 |
Autor | M Radzi Desa |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Boelkow-Blohm-Bo-105-CB-2-t8799#608319Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Messerschmitt-Bölkow-Blohm Bo 105 CB-2 |
Kamufláž | Policejní |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | S-356 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | PH-RPR |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | Eelde, Operační letiště Groningen [1940-1945] |
Datum (DD.MM.RRRR) | 25.02.2006 |
Autor | Peter Bakema |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Boelkow-Blohm-Bo-105-CB-2-t8799#608320Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.