Messerschmitt Bf 110 C-4

     
Název:
Name:
Messerschmitt Bf 110 C-4 Messerschmitt Bf 110 C-4
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Bf 110 C-4
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1940-DD.MM.1941 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha /
DD.MM.1940-DD.MM.1941 Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen /
DD.MM.1940-DD.MM.1941 Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1940-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
155:
Gothaer Waggonfabrik: 46
Focke-Wulf Flugzeugbau: 55
Mühlenbau und Industrie: 76
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1940
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5150 kg 11354 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
6750 kg 14881 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
7200 kg 15873 lb
Rozpětí:
Wingspan:
16,290 m 53ft 3,75in
Délka:
Length:
12,110 m 39ft 8,37in
Výška:
Height:
4,180 m 13ft 8,56in
Plocha křídla:
Wing Area:
38,36 m2 412.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
176,0 kg/m2 36.05 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 601 B-1 kapalinou chlazený invertní vidlicový dvanáctiválec o výkonu 809 kW (1 100 k) v h= 0 m.
Vrtule trojlistá kovová s nastavitelným úhlem náběhu.
Daimler-Benz DB 601 B-1 twelve-cylinder liquid-cooled inverted-Vee, rated at 1,085 hp at sea level each,
driving a three blade variable-pitch propellers.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 270 l 279 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
560 km/h v 7000 m 348 mph in 22966 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
489 km/h v 5000 m 303.9 mph in 16404 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
11,0 m/s 2165 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10,2 min do 6000 m 10,2 min to 19685 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
10000 m 32808 ft
Dolet:
Range:
1094 km 679.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1300 km 807.8 mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kanón MG FF ráže 20 mm ve spodní části přídě, 180 granatů pro každý,
4x pevný kulomet MG 17 ráže 7,92 mm v přídi, 1 000 nábojů pro každý a
1x pohyblivý kulomet MG 15 ráže 7,92 na konci kabiny se zásobou 750 nábojů
Two fixed forward-firing 0.79 inch MG FF/M cannons in the lower nose, 180 rpg,
four fixed forward-firing 0.312 inch MG 17 machine-guns in the nose, 1,000 rpg and
one flexible rearward-firing 0.312 inch MG 15 machine-gun in the rear cockpit, 750 rounds.
Uživatelské státy:
User States:

Poznámka:
Note:
Bf 110 C-4 měla pancéřovanou ochranu osádky.


Varianta Bf-110C-4/B představovala výkonově odlišnou verzi stíhacího bombardéru
Zerstörer, upgraded crew armor.


Bf 110 C-4/B - Fighter-bomber based on C-4, fitted with a pair of 250 kg (550 lb) ETC 250 bomb racks and upgraded DB 601 Ba engines.
Zdroje:
Sources:
Edit: Vláďa dne 24.10.2010 s použitím:
Famous Airplanes of the World, Messerschmitt Bf110, No. 38, Jume 1973, p 23-28, Bunrin-Do, Japan
L+K 12/1968, Messerschmitt Bf-110B a C, Letadla 1939-45
www.luftarchiv.de
www.xs4all.nl
www.lexikon-der-wehrmacht.de
www.jagdgeschwader4.de
http://airwar.ru/enc/fww2/bf110c.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-4-t13901#51902 Verze : 0
Fotografie těžké stíhačky Messerschmitt Bf-110C-4.
Zdroje jsou uvedeny výše.
Messerschmitt Bf 110 C-4 -


Messerschmitt Bf 110 C-4 -


Messerschmitt Bf 110 C-4 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-4-t13901#375095 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více