Bf 110 B-1 z výzbroje 5./ZG 76 při letu nad Německem, konec třicátých let.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#374860Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Název: Name: | Messerschmitt Bf 110 B-1 | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Bf 110 B-1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.MM.1938 Messerschmitt AG, Regensburg / DD.MM.1938-DD.MM.1938 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha / | |
Období výroby: Production Period: | DD.07.1938-DD.12.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 88 (všechny verze Bf 110 B / all versions of Bf 110 B) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1938 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5653 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 16,80 m | |
Délka: Length: | 12,52 m | |
Výška: Height: | 4,10 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 45,6 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Junkers Jumo 210 Ga - invertní do V (60°) - počet válců: 12 - maximální výkon: 515 kW (700 PS) při 2700 ot/min (na úrovni mořské hladiny) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1270 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 455 km/h v 4000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 320 km/h v 3000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 9,2 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7955 m | |
Dolet: Range: | 810 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1720 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x 20mm kanón MG FF v přídi, každý 120 nábojů 4x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi, každý 1000 nábojů 1x pohyblivý 7,92mm kulomet MG 15 v zadní kabině, 750 nábojů | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Ledwoch, J.: Messerschmitt Bf 110, Intermodel, 1994 Murawski, M.: Letadla Luftwaffe, část 2, Intermodel, 1997 Mackay, R.: Messerschmitt Bf 110, Crowood, 2000 Campbell, J. L.: Messerschmitt Bf 110 Zerstörer in Action, Squadron/Signal Publications, 1977 http://de.wikipedia.org/wiki/Bf_110 |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#282652Verze : 0
Vláďa
MOD
Messerschmitty Bf 110 B-1 z výzbroje I./ZG 76, které byly do jejích řad zavedeny v zimě 1938/1939.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 110 B-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Těžké stíhací eskadry 76 [1939-1940] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1939 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#374859Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Začátkem 2. světové války (26.08.1939) byly těmito stroji vyzbrojeny ještě:
2./ZG 2, 3./ZG 76 a několik strojů bylo ve stavu I.(Z)/LG 1.
Zdroje:
Emmerling, Marius: Luftwaffe nad Polską cz.I Jagdflieger, Armagedon, Gdynia 2002.
Bf 110B ze stavu 3./ZG 76 na letišti v Olomouci začátkem roku 1939.
2./ZG 2, 3./ZG 76 a několik strojů bylo ve stavu I.(Z)/LG 1.
Zdroje:
Emmerling, Marius: Luftwaffe nad Polską cz.I Jagdflieger, Armagedon, Gdynia 2002.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Bf 110B ze stavu 3./ZG 76 na letišti v Olomouci začátkem roku 1939.
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#374875Verze : 0
stary
MOD
Rozdíl ve tvaru přídě Bf 110 A-0 a Bf 110 B-1
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#384631Verze : 0
ICE
MOD
Rozdíl ve tvaru motorů Bf 110 A-0 a Bf 110 B-1
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#384632Verze : 0
ICE
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.