Main Menu
User Menu

Messerschmitt Bf 110 B-1

Bf 110 B-1 z výzbroje 5./ZG 76 při letu nad Německem, konec třicátých let.


Zdroj: viz výše
Messerschmitt Bf 110 B-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#374860Verze : 0
MOD
     
Název:
Name:
Messerschmitt Bf 110 B-1
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Bf 110 B-1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.1938 Messerschmitt AG, Regensburg /
DD.MM.1938-DD.MM.1938 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha /
Období výroby:
Production Period:
DD.07.1938-DD.12.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
88 (všechny verze Bf 110 B / all versions of Bf 110 B)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1938
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5653 kg
Rozpětí:
Wingspan:
16,80 m
Délka:
Length:
12,52 m
Výška:
Height:
4,10 m
Plocha křídla:
Wing Area:
45,6 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Junkers Jumo 210 Ga
- invertní do V (60°)
- počet válců: 12
- maximální výkon: 515 kW (700 PS) při 2700 ot/min (na úrovni mořské hladiny)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1270 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
455 km/h v 4000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
320 km/h v 3000 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
9,2 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
7955 m
Dolet:
Range:
810 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
1720 km
Výzbroj:
Armament:
2x 20mm kanón MG FF v přídi, každý 120 nábojů
4x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi, každý 1000 nábojů
1x pohyblivý 7,92mm kulomet MG 15 v zadní kabině, 750 nábojů
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Ledwoch, J.: Messerschmitt Bf 110, Intermodel, 1994
Murawski, M.: Letadla Luftwaffe, část 2, Intermodel, 1997
Mackay, R.: Messerschmitt Bf 110, Crowood, 2000
Campbell, J. L.: Messerschmitt Bf 110 Zerstörer in Action, Squadron/Signal Publications, 1977
http://de.wikipedia.org/wiki/Bf_110
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#282652Verze : 0
MOD
Messerschmitty Bf 110 B-1 z výzbroje I./ZG 76, které byly do jejích řad zavedeny v zimě 1938/1939.


Zdroj: viz výše
Messerschmitt Bf 110 B-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#374859Verze : 0
MOD
Začátkem 2. světové války (26.08.1939) byly těmito stroji vyzbrojeny ještě:
2./ZG 2, 3./ZG 76 a několik strojů bylo ve stavu I.(Z)/LG 1.


Zdroje:
Emmerling, Marius: Luftwaffe nad Polską cz.I Jagdflieger, Armagedon, Gdynia 2002.

Messerschmitt Bf 110 B-1 - Bf 110B ze stavu 3./ZG 76 na letišti v Olomouci začátkem roku 1939.

Bf 110B ze stavu 3./ZG 76 na letišti v Olomouci začátkem roku 1939.
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#374875Verze : 0
MOD
Rozdíl ve tvaru přídě Bf 110 A-0 a Bf 110 B-1


Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Messerschmitt Bf 110 B-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#384631Verze : 0
MOD
Rozdíl ve tvaru motorů Bf 110 A-0 a Bf 110 B-1

Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110

Messerschmitt Bf 110 B-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-B-1-t6516#384632Verze : 0
MOD