Messerschmitt Bf 109 V1

     
Název:
Name:
Messerschmitt Bf 109 V1 Messerschmitt Bf 109 V1
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Bf 109 V1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1935 Bayerische Flugzeugwerke AG, Augsburg /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.MM.1935
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
28.05.1935
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1404 kg 3095 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1800 kg 3968 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,87 m 32 ft 4 ⅝ in
Délka:
Length:
8,65 m 28 ft 4 ½ in
Výška:
Height:
2,45 m 8 ft ½ in
Plocha křídla:
Wing Area:
16,17 m2 174.05 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Rolls Royce Kestrel V o vzletovém výkonu 511 kW/695 k Rolls Royce Kestrel V, take-off power 685 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
- -
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
470 km/h v 4000 m 292 mph in 13123 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
350 km/h v ? m 217 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
8200 m 26903 ft
Dolet:
Range:
700 km 435 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Kowalski, Tomasz J. Samolot myśliwski Messerschmitt Bf 109 A-E, TBiU Nr.131. Wydawnictwo Ministerstwa Obrony Narodowej, Warszawa 1989. ISBN 83-11-07752-5.
Franzke, M., Mohr, T.: Die Bf-109 V-1, wie sie nur wenige sahen, Flugzeug 1/1985, str. 15-17
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-V1-t223219#621861 Verze : 1
Franzke, M., Mohr, T.: Die Bf-109 V-1, wie sie nur wenige sahen, Flugzeug 1/1985, str. 15-17

Messerschmitt Bf 109 V1 - Bf-109 V1 bočný pohľad

Bf-109 V1 bočný pohľad
Messerschmitt Bf 109 V1 - pohľad na vstup vzduchu a povrchový chladič na pravom krídle

pohľad na vstup vzduchu a povrchový chladič na pravom krídle
Messerschmitt Bf 109 V1 - motor a dvojlistá vrtuľa

motor a dvojlistá vrtuľa
Messerschmitt Bf 109 V1 - pohľad z pravej strany

pohľad z pravej strany
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-V1-t223219#621865 Verze : 2
Franzke, M., Mohr, T.: Die Bf-109 V-1, wie sie nur wenige sahen, Flugzeug 1/1985, str. 15-17

Messerschmitt Bf 109 V1 - bokorys vo farbách v čase skúšok

bokorys vo farbách v čase skúšok
Messerschmitt Bf 109 V1 - čelný pohľad a pohľad zhora

čelný pohľad a pohľad zhora
Messerschmitt Bf 109 V1 - podoba stroja po absolvovaní skúšok

podoba stroja po absolvovaní skúšok
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-V1-t223219#621866 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více