Messerschmitt Bf 109 G-1

     
Název:
Name:
Messerschmitt Bf 109 G-1 Messerschmitt Bf 109 G-1
Originální název:
Original Name:
Messerschmitt Bf 109 G-1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.02.1942-DD.06.1942 Messerschmitt GmbH, Regensburg /
DD.05.1942-DD.06.1942 Erla-Maschinenwerk GmbH, Leipzig /
Období výroby:
Production Period:
DD.02.1942-DD.06.1942
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
167:
Messerschmitt: 67 G-1 (W.Nr.: 14004-14070) + 80 G-2/R2 (W.Nr.: 14071-14150)
Erla-Maschinenwerk: 67 G-1 (W.Nr.: 10299-10318)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
2100 kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3100 kg 6834 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,924 m 32 ft 6 ¾ in
Délka:
Length:
8,940 m 29 ft 4 in
Výška:
Height:
2,600 m 8 ft 6 ⅜ in
Plocha křídla:
Wing Area:
16,1 m2 173.3 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Daimler-Benz DB 605 A
- invertní do V (60°)
- počet válců: 12
- maximální výkon: 1085 kW (1475 PS) při ? ot/min (na úrovni mořské hladiny)
Daimler-Benz DB 605 A
- inverted V-design (60°)
- number of cylinders: 12
- maximum power output: 1455 hp at ? rpm (at sea level)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
400 l 88 Imp gal / 105.6 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
6601) km/h v 12000 m 4101) mph in 39370 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
138001) m 452761) ft
Dolet:
Range:
550 km 342 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
8302) km 5162) mi
Výzbroj:
Armament:
2x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi, každý 500 nábojů
1x 20mm kanón MG 151/20 střílející nábojem vrtule, 200 nábojů
2x 7,92mm MG 17 machine gun in the nose, 500 rounds each
1x 20mm MG 151/20 cannon as Motorkanone, 200 rounds
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
1) Bf 109 G-1/R2
2) s přídavnou nádrží (300 l) pod trupem



Rüstsätze:
Bf 109 G-1/R1 - se závěsníkem ETC 500 IXb
Bf 109 G-1/R2 - se závěsníkem ETC 50 VIIId
Bf 109 G-1/R3 - s 300l přídavnou nádrží
Bf 109 G-1/R4 - s výmetnicí pumiček SD 2
Bf 109 G-1/R6 - se dvěma MG 151/20 pod křídlem


Rüstzustände:
Bf 109 G-1/R2 - se systémem GM-1 a kamerou (Rb 20/30, Rb 50/30, Rb 75/30 nebo Rb 12.5/7x9)
1) Bf 109 G-1/R2
2) with external fuel tank (66 Imp gal / 79 US gal) under fuselage



Rüstsätze:
Bf 109 G-1/R1 - with ETC 500 IXb bomb rack
Bf 109 G-1/R2 - with ETC 50 VIIId bomb rack
Bf 109 G-1/R3 - with 300l fuel tank
Bf 109 G-1/R4 - with SD 2 bomblets dispenser
Bf 109 G-1/R6 - with two MG 151/20 under wing


Rüstzustände:
Bf 109 G-1/R2 - with GM-1 system and camera (Rb 20/30, Rb 50/30, Rb 75/30 or Rb 12.5/7x9)
Zdroje:
Sources:
Ritger, Lynn. Messerschmitt Bf 109 Part 2: F to K Variants. SAM Publications, Bedford 2007. ISBN 0-9551858-1-5.
Prien, Jochen; Rodeike, Peter. Messerschmitt Bf 109 F, G & K Series: An Illustrated Study. Schiffer Publishing, Atglen 1995. ISBN 978-0-88740-424-5.
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-G-1-t255184#701260 Verze : 0
https://cz.pinterest.com/pin/434245589068859952/

Messerschmitt Bf 109 G-1 -


URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-109-G-1-t255184#701261 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více