Název: Name: | M1081 | |
Originální název: Original Name: | FMTV Truck, Cargo 2-1/2 ton, Air Drop, M1081 | |
Kategorie: Category: | valník | |
Výrobce: Producer: | Oshkosh Corporation, Oshkosh, WI | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1996-DD.MM.2006 Stewart & Stevenson, Houston, TX DD.MM.2006-DD.MM.2007 Armor Holdings Inc., Jacksonville, FL DD.MM.2007-DD.MM.2011 BAE Systems Land & Armaments, Arlington, VA DD.MM.2011-DD.MM.RRRR Oshkosh Corporation, Oshkosh, WI | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1991 ? | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 3 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 8511 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 2268 kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 10779 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 5443 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | |
Celková délka: Overall Length: | 6375 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2438 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2845 1) mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3886 mm | |
Rozchod: Track: | ? mm - ? | |
Brzdová soustava: Braking System: | bubnové pneumatické brzdy - přední náprava: Rockwell Stopmaster, RSA-1550-830 - zadní náprava: Rockwell Stopmaster, RDA-1550-831 | |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | |
Pneumatiky: Tyres: | Michelin 395/85 R20 XML (bezdušové / tubeless) | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Caterpillar 3116 ATAAC - přeplňovaný vznětový motor, 6,6 l - řadový 6 válec - 168 kW - maximální točivý moment v rozmezí 2.600 - 2.860 ot/min - palivo: motorová nafta, DF-2, JP-4, VV-F-800 | |
Převodovka: Gearbox: | Allison MD 3070 PT - automatická, 7 rychlostní (+ zpátečka) | |
Spojka: Clutch: | ? | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 204 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 88.5 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 482.8 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 40 ° / 40 ° | |
Svah: Gradient: | 27 ° | |
Boční náklon: Side Slope: | 14 ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0.76 m | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 1) standardní pro letecký transport & shoz: 2680 mm M1081A1 - upravený motor, vylepšená převedovka, řídící jednotka, ABS a interaktivní technické příručky Vozidlo může být vybaveno zodolněnou kabinou. M1081 i M1081A1 existují ve verzi s navijákem i bez navijáku. | |
Zdroje: Sources: | TM 9-2320-365-10 oshkoshdefense.com http://olive-drab.com/idphoto/id_photos_m1081.php |
URL : https://www.valka.cz/M1081-t180928#530666Verze : 0
FiBe
MOD
M1081
NATO Stock Number:
- 2320-01-360-1899 (M1081 s navijákem)
- 2320-01-355-3064 (M1081 bez navijáku)
- 2320-01-447-3882 (M1081A1 bez navijáku)
Zdroj: TM 9-2320-365-10
Období | - |
Typ stroje | M1081 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
M1081
Období | - |
Typ stroje | M1081 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
M1081
URL : https://www.valka.cz/M1081-t180928#530669Verze : 0
FiBe
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.