Lycoming XR-7755-1
Použité prameny:
www.aviation-history.com
http://www.prime-mover.org/Engines/Pictures.html
http://people.virginia.edu/~rjr/engines/
archiv autora
Výrobce: | Lycoming Engines, Stratford, Connecticut |
Vyráběn: | v létě 1943 zahájen vývoj, 1945 - vývoj ukončen |
Vyrobeno ks: | pouze prototypy, které nebyly vestavěny do letadla |
Uspořádání válců: | čtyřhvězdicový třicetišesttiválec |
Chlazení: | kapalinou |
Vrtání válce: | 162 mm |
Zdvih: | 171 mm |
Stupeň komprese: | 8,5:1 |
Zdvihový objem: | 127,00 dm3 |
Příprava palivové směsi: | karburátory |
Ventily: | OHC, jeden sací a jeden výfukový na válec |
Palivo: | 100/130 oktanů |
Přeplňování: | 2x dvoustupňový turbokompresor |
Délka: | 3 050 mm |
Průměr: | 1 525 mm |
Hmotnost: | 2 745 kg |
Výkon: | 5 000 koní při 2 600 ot/min - vzlet 4 000 koní při 2 300 ot/min - trvalý výkon |
Poznámka: | uvažován jako pohon bombardéru Convair B-36 |
Použité prameny:
www.aviation-history.com
http://www.prime-mover.org/Engines/Pictures.html
http://people.virginia.edu/~rjr/engines/
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Lycoming-XR-7755-1-t69042#242689Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie
Zdroj uveden výše
Zdroj uveden výše
URL : https://www.valka.cz/Lycoming-XR-7755-1-t69042#242690Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.