Lockheed RF-104G Starfighter

     
Název:
Name:
Lockheed RF-104G Starfighter Lockheed RF-104G Starfighter
Originální název:
Original Name:
Lockheed RF-104G Starfighter
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1962-DD.MM.1963 Lockheed Aircraft Corp., Burbank, California
DD.MM.1963-DD.MM.196R NV Koninklijke Nederlandse Vliegtuigenfabriek Fokker, Schiphol
DD.MM.1964-DD.MM.196R SpA Fiat, Caselle Torinese
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1962-DD.MM.196R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
194:
40 Lockheed
119 Fokker
35 Fiat
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6464 kg 14251 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
9417 kg 20761 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
12057 kg 26581 lb
Rozpětí:
Wingspan:
6.68 m 21ft 11in
Délka:
Length:
16.69 m 54ft 9in
Výška:
Height:
4.11 m 13ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
18.22 m2 196.1 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
General Electric J79-GE-11A o tahu 42,70 kN / 65,83 kN s přídavným spalováním, později
MTU J79-J1K o tahu 46,49 kN / 70,95 kN s přídavným spalováním
General Electric J79-GE-11A, thrust 10000 lb.s.t. / 15600 lb.s.t. with afterburning, later
MTU J79-J1K, thrust 10450 lb.s.t. / 15950 lb.s.t. with afterburning
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3854 l
2x 738 l přídavná nádrž
2x 644 l přídavná nádrž
1018 US gal
2x 195 gal drop tank
2x 170 gal drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
2137.2 km/h v 10668 m 1328 mph in 35000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
1976 km 1227.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:










Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Wache, Siegfried. Starfighter RF-104G, Flugzeuge der Bundeswehr Nr.25. AGL 1996.
Francillon, René J. Lockheed Aircraft since 1913. Naval Institute Press, Annapolis 1987. ISBN 0-85177-835-6.
URL : https://www.valka.cz/Lockheed-RF-104G-Starfighter-t50703#493642 Verze : 0
V roce 1975 rozšížil řady zkušebních letounů agentury NASA i tento Starfighter na fotografii. Původně se jednalo o RF-104G postavený v licenci v Evropě u společnosti Fokker. Letoun sloužil v řadách Luftwaffe u její výcvikové jednotky na americké základně Luke v Arizoně. Odsud pak putoval k NASA, kde létal pod civilní registrací N826NA.


URL : https://www.valka.cz/Lockheed-RF-104G-Starfighter-t50703#194453 Verze : 0
en.wikipedia.org

Lockheed RF-104G Starfighter - RF-101C Voodoo ze 17.taktické průzkumné peruti USAF doprovázený RF-104G Starfighterem z Průzkumné eskadry 51 Immelmann, 60. léta.

RF-101C Voodoo ze 17.taktické průzkumné peruti USAF doprovázený RF-104G Starfighterem z Průzkumné eskadry 51 "Immelmann", 60. léta.
URL : https://www.valka.cz/Lockheed-RF-104G-Starfighter-t50703#493643 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více