Main Menu
User Menu

Lioré et Olivier LeO H-257bis

     
Název:
Name:
Lioré et Olivier LeO H-257bis
Originální název:
Original Name:
Lioré et Olivier LeO H-257bis
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1936-DD.02.1937 Société des Etablissements Lioré et Olivier, Rochefort /
DD.02.1937-DD.03.1939 Société nationale des constructions aéronautiques du Sud-Est, Berre /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1936-DD.03.1939
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
60
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.04.1936
Osádka:
Crew:
4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4750 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
9380 kg
Rozpětí:
Wingspan:
25.50 m
Délka:
Length:
17.54 m
Výška:
Height:
6.80 m
Plocha křídla:
Wing Area:
133.50 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Gnome-Rhône 14Kirs/Kjrs Mistral Major vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 625 kW (850 k) při 2 400 ot/min, bojový výkon 691 kW (940 k) v h= 2 600 m a nominální výkon 566 kW (770 k)
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
240 km/h v 4000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
185 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
21,9 min do 4000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
8000 m
Dolet:
Range:
2000 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x dvojitý pohyblivý 7,5mm kulomet Darne na přídi
1x dvojitý pohyblivý 7,5mm kulomet Darne na hřbetě
1x pohyblivý 7,5mm kulomet Darne v břišním střelišti


1x 670kg torpédo DA vz.1926 nebo
1410 kg pum
Uživatelské státy:
User States:

Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Taylor, Michael J. H. Warplanes of the World 1918-1939. Ian Allan Ltd. 1981. ISBN 0-684-16984-3.
Němeček, Václav. Lioré-et-Olivier LeO H-257bis a H-258, L+K 1991/26.
www.aviafrance.com
http://www.hydroretro.net/etudegh/leo25.pdf
http://www.airwar.ru/enc/sww2/h258.html
www.aviastar.org
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-257bis-t6432#14858Verze : 0
MOD
LeO H-257bis
Lioré et Olivier LeO H-257bis - LeO H-257bis

LeO H-257bis
Lioré et Olivier LeO H-257bis - LeO H-257bis pri kotvení v Antibes. (Arnaud Delmas)

LeO H-257bis pri kotvení v Antibes. (Arnaud Delmas)
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-257bis-t6432#168624Verze : 0
MOD
Lioré et Olivier LeO H-257 bis

Zdroj

Lioré et Olivier LeO H-257bis -


URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-257bis-t6432#345441Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/sww2/h258.html

Lioré et Olivier LeO H-257bis - Oceňovanou výhodou LeO 25 byla možnost prohodit standardní plováky za kolový podvozek. Na fotografii je jeden z takto upravených strojů letky B1.

Oceňovanou výhodou LeO 25 byla možnost prohodit standardní plováky za kolový podvozek. Na fotografii je jeden z takto upravených strojů letky B1.
URL : https://www.valka.cz/Liore-et-Olivier-LeO-H-257bis-t6432#500343Verze : 0
MOD