Název: Name: | Letov Š-10 | |
Originální název: Original Name: | Letov Š-10 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1922-DD.MM.1923 Vojenská továrna na letadla, Kbely / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1922-DD.MM.1923 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 51 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 668 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 966 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 12,30 m | |
Délka: Length: | 8,50 m | |
Výška: Height: | 3,20 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,52 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 74,5 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Mercedes D.I o výkonu 74 kW/100 k nebo Breitfeld & Daněk Blesk o výkonu 74 kW/100 k dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 130 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 90 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 9,5 min do 1000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3500 m | |
Dolet: Range: | 400 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | kopie Hansa-Brandenburg B.I série 76 | |
Zdroje: Sources: | Němeček, V. Československá letadla 1918-1945, Naše Vojsko, Praha 1983. Fidler, J. Sluka, V. Encyklopedie branné moci Republiky československé 1920-38, Libri 2006. ISBN 80-7277-256-2. |
URL : https://www.valka.cz/Letov-S-10-t8371#23869Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Letov Š-10 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Letov-S-10-t8371#27165Verze : 0
Reklama
Prvé vlečné lietadlo v ČSR, Letov Š-10 OK-ILL na letisku Neředín v roku 1933. Vlečné zariadenie je umiestnené nad trupom
zdroj: www.hao.cz
zdroj: www.hao.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Letov-S-10-t8371#203720Verze : 0
Panzer
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.