Příjmení: Surname: | Lagesse | Lagesse |
Jméno: Given Name: | Camille Henri Raoul | Camille Henri Raoul |
Jméno v originále: Original Name: | Camille Henri Raoul Lagesse | |
Fotografie či obrázek: Photograph or Picture: | - | |
Hodnost: Rank: | kapitán | Captain |
Akademický či vědecký titul: Academic or Scientific Title: | - | - |
Šlechtický titul: Hereditary Title: | - | - |
Datum, místo narození: Date and Place of Birth: | 10.01.1893 Curepipe, Mauritius | 10.01.1893 Curepipe, Mauritius |
Datum, místo úmrtí: Date and Place of Decease: | 15.02.1976 Nice | 15.02.1976 Nice |
Nejvýznamnější funkce: (maximálně tři) Most Important Appointments: (up to three) | - | - |
Jiné významné skutečnosti: (maximálně tři) Other Notable Facts: (up to three) | - kanadské letecké eso a ničitel balónů 1. sv. v. s 20 sestřely [12 zničených (10 sám, 2 sdílel), 3 zajaté (sám), 3 zničené v plamenech (2 sám, 1 sdílel) a 2 sražené do neřízeného pádu (1 sám, 1 sdílel)], z toho 3 balóny [zničen (2 sám, 1 sdílel)] - 6. června 1918 přinutil k přistání Fokker D.VII a jeho pilot byl zajat, byl to jeho 5. sestřel a letadlo je dodnes k viděni v Royal Air Force Museum Collection - 7. října 1918 sestřelil v plamenech Fokker D.VII jehož pilotoval Herbert Boy (5 s.) od Jasta 14, Boy vyskočil a s hořícím padákem dopadl na zem a byl zajat | - canadian flying ace and balloons buster of WW1 with 20 claims [12 destroyed (10 solo, 2 shared), 3 captured (solo), 3 destroyed in flames (2 solo, 1 shared) and 2 driven out of control (1 solo, 1 shared)], thereof 3 balloons [destroyed (2 solo, 1 shared)] - on 6th June 1918 forced to land Fokker D.VII and his pilot was captured, it was his 5th claim and the plane is part of the Royal Air Force Museum Collection - on 7th October 1918 shot down in flames Fokker D.VII piloted by Herbert Boy (5 v.) of Jasta 14, Boy jumped out and with burning parachute landed on the ground and was captured |
Související články: Related Articles: | | |
Zdroje: Sources: | https://en.wikipedia.org/wiki/Camille_Lagesse www.theaerodrome.com |