Typ: Type: | L-39C | |
Výrobce: Producer: | Aero Vodochody n.p., Odolena Voda / | |
Datum výroby: Date of Production: | DD.MM.1989 | |
Výrobní číslo: Construction Number: | 934874 | |
Sériové číslo / imatrikulace: Serial Number / Registration Code: | DD.MM.RRRR-13.09.2007 934874 | |
Datum vyřazení z provozu: Date of Decommissioning: | 13.09.2007 zničen při nehodě | |
Poznámka: Note: | Při rychlostní soutěži v Renu letoun letěl v těsném závěsu za letounem Rockwell T-2B Buckeye, po průletu kolem pylonu č. 8 se letoun naklonil doleva a následně do prava, načež se zřítil. Je pravděpodobné, že za nehodou mohla být turbulence (úplav?). S ohledem na to, že v okamžiku krizové situace letěl letoun vysokou rychlostí v malé výšce pilot zřejmě neměl čas na to dostatečně reagovat. | |
Zdroje: Sources: | https://aviation-safety.net/wikibase/43678 www.aerialvisuals.ca www.ntsb.gov |
URL : https://www.valka.cz/L-39C-N139DK-t239720#662885Verze : 0
Stát: Country: | Spojené státy americké (1776- ) | |
Datum převzetí: Commissioned: | DD.MM.RRRR | |
Datum vyřazení: Decommissioned: | 13.09.2007 | |
Provozovatel: Operator: | DD.MM.2002 (?)-13.09.2007 John Bagley, Rexburg, ID, 2002 | |
Označení: Marking: | ||
Taktické označení: Tactical Marking: | DD.MM.RRRR-13.09.2007 N139DK | |
Výsostné znaky: Aircraft Insignia: | DD.MM.2002 (?)-DD.MM.2005 (?) standardní (high visibility) | |
Zvláštní a příležitostné označení: Special and Occasional Marking: | DD.MM.2005/2006 (?)-13.09.2007 Jezdec rodea na koni (žlutě) na hnědém kruhovém podkladě (na SOP) | |
Kamufláž a zbarvení: Camouflage and Color Scheme: | ||
Kategorie: Category: | DD.MM.2002 (?)-13.09.2007 standardní vojenská | |
Barvy: Colors: | DD.MM.RRRR-13.09.2007 zelená DD.MM.RRRR-13.09.2007 modrá světlá DD.MM.RRRR-13.09.2007 olivově zelená DD.MM.RRRR-13.09.2007 černá DD.MM.RRRR-13.09.2007 žlutá | |
Poznámka: Note: | Letoun nesl přibližně v období let 2002 - 2005/2006 zbarvení sovětského (ruského) letectva s rudými hvězdami (nevypadají jako standartní) a žlutým číslem 47 na přídi a SOP, nejpozději v roce 2007 létal se žlutým číslem 4 a bez "výsostných znaků". Možná, že během soutěži v Renu měl upravené konce křídel (bez postranních nádrží). V té době se jmenoval "Dino Juice." | |
Zdroje: Sources: | https://aviation-safety.net/wikibase/43678 www.warbirdregistry.org) www.aerialvisuals.ca |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | L-39C N139DK |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zdroj:
www.warbirdregistry.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | L-39C N139DK |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Zdroj:
www.aerialvisuals.ca
URL : https://www.valka.cz/L-39C-N139DK-t239720#662886Verze : 1
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.