Název: Name: | Micubiši Kinsei 3 Kai (Ha-33-03) | |
Originální název: Original Name: | 三菱 金星3型 カイ (ハ33-03) | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | |
Výrobce: Producer: | 三菱重工業株式会社 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki-Kaisha, Kobe | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | malý počet / | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1936 | |
Použití: Use: | Kawanishi E13K1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 14 | |
Hmotnost: Weight: | 532 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 1675 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1214 mm | |
Celková výška: Overall Height: | - mm | |
Vrtání: Bore: | 140 mm | |
Zdvih: Stroke: | 150 mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 32,34 l | |
Palivo: Fuel: | Benzín s oktanovým číslem 87 | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | Karburátor | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,5 : 1 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | Mechanický jednostupňový jednorachlostní kompresor | |
Chlazení: Cooling: | Vzduchem | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 618 kW při 2400 ot/min | |
Poznámka: Note: | Výkon vzletový: 618 kW (840 k) při 2 400 ot/min Bojový výkon: 559 kW (760 k) při 2 350 ot/min v h= 2 000 m a 500 kW (680 k) při 2 350 ot/min v h= 4 500 m. Ventilový rozvod: OHV, jeden sací a jeden výfukový ventil na každý válec. | |
Zdroje: Sources: | Matsuoka Hisamitsu, Nakanishi Masayoshi, The History of Mitsubishi Aero Engines 1915-1945, Miki Press, Japan, 2005, ISBN 4-89522-461-9 René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis, Maryland, USA, Reprinted 1990, ISBN:0-87021-313-X (okrajově) Tadeusz Januszewski, Krzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarki 1912-1945, tom 1., Wydawnictwo Lampart, Warszawa, rok 2000, ISBN: 83-86776-56-0 http://ja.wikipedia.org/wiki/ |
URL : https://www.valka.cz/Kinsei-3-Kai-t81134#297257Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.