Název: Name: | Kawasaki Ki-45 KAId | |
Originální název: Original Name: | キ45改丁 二式複座戦闘機 | |
Kategorie: Category: | bitevní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1944-DD.MM.1945 Kawasaki Aircraft, Ltd., Akashi / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1944-DD.MM.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | několik málo / only a few | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1944 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4000 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 5500 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 5700 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 15,020 m | |
Délka: Length: | 11,000 m | |
Výška: Height: | 3,700 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 32,03 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 171,71 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Mitsubishi Ha-102, vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 772 kW (1 080 k), 783 kW (1 050 k) v h= 2 800 m a 699 kW (950 k) v h= 5 800 m. Vrtule trojlisté s konstantní rychlostí otáček o průměru 2 950 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1 000 l + 450 l doplňková nádrž v trupu + 2x 200 l v přídavných nádržích. | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 540 km/h v 6000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 360 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 10,8 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,5 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10000 m | |
Dolet: Range: | 1900 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2260 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kanón Ho-203 ráže 37,0 mm, uložený v tunelu pod trupem, 16 granátů, 2x pevný kanón Ho-5 ráže 20,0 mm v přídi, po 100 nábojích a 1x pohyblivý kulomet Type 98 ráže 7,92 mm v zadní části kabiny, 1 050 nábojů (14x 75). | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | 二式複座戦闘機改丁 - Nišiki fukuza sentoki Kai Tei - „Armádní dvoumístný bitevní letoun Typ 2 Model KAId“ 屠龍 - Toryu - Zabíječ draků Spojenecké kódové jméno: Nick | |
Zdroje: Sources: | Famous Airplanes of the World, Army Type2 Two-seat Fighter "Toryu", No. 21, 1990, 3., Bunrin-Do Co. Ltd., ISBN 978-4-89319-018-5 René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X René J. Francillon Ph.D., The Kawasaki Ki-45 Toryu (Aircraft in Profile no. 105). Leatherhead, Surrey, UK, Profile Publications Ltd., 1966 No ISBN Zbyněk Válka, Stíhací letadla 1939-45, USA-Japonsko. Olomouc, Votobia, 1996, 88 s. ISBN 80-7198-091-9 www.xs4all.nl http://www.airwar.ru/enc/fww2/ki45.html www.aviastar.org archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Kawasaki-Ki-45-KAId-Torju-Nick-t1269#422572Verze : 0
Vláďa
MOD
Kawasaki Ki-45 KAI na startu
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Kawasaki Ki 45 KAId Torjú [Nick] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kawasaki-Ki-45-KAId-Torju-Nick-t1269#101467Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.