Main Menu
User Menu
Reklama

Kawasaki KDA-2

Kawasaki KDA-2 / 川崎KDA- 2

     
Název:
Name:
Kawasaki KDA-2
Originální název:
Original Name:
川崎KDA- 2
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1927-DD.07.1927 Kawasaki Shipyard, Ltd., Kobe /
Období výroby:
Production Period:
DD.04.1926-DD.07.1927
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3 prototypy
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.02.1927
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1505 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2550 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
15,000 m
Délka:
Length:
12,800 m
Výška:
Height:
3,400 m
Plocha křídla:
Wing Area:
48,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
53,125 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
BMW VI 5,5 kapalinou chlazený invertní vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 463 kW (630 k) a 441 kW (600 k) v optimální výšce.
Vrtule dvoulistá s pevným úhlem náběhu.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
240 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
6850 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet ráže 7,7 mm nad motorem (500 nábojů)
1x pohyblivý zdvojený kulomet ráže 7,7 mm ve hřbetním střelišti.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Výkony se vztahují k prvnímu prototypu označenému A-2.


Prototyp KDA-2 byl navržen Dr. Richardem Vogtem, dle požadavků armádního letectva. Dr. Vogt byl tehdy v továrně Kawasaki, kde zaváděl licenční výrobu bombardovacího Dornieru Do.N, v Japonsku označeného jako Kawasaki Ka.87. Projektové práce započaly v dubnu 1926 a první prototyp byl dokončen v únoru 1927. První prototyp nesl pouze základní vybavení a byl tak o 250 kg lehčí než druhé dva prototypy, které již nesly plnou armádní výstroj. Tyto prototypy zvítězily v soutěži o armádní průzkumný letoun a následující rok byla zahájena výroba pod označením Kawasaki Type 88.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1-55750-563-2
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.4. Kawasaki Aircraft, Shuppan-kyodo, rok 1960
www.historyofwar.org
www.csd.uwo.ca
pub131.ezboard.com
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Kawasaki-KDA-2-t124329#423527Verze : 0
MOD
Reklama