Kawaniši K6K1 11-Ši

Kawanishi K6K1 11-Shi / 川西 十一試水上中間練習機 [K6K1]
     
Název:
Name:
Kawaniši K6K1 11-Ši Kawanishi K6K1 11-Shi
Originální název:
Original Name:
川西 十一試水上中間練習機 [K6K1]
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.1938 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1937-DD.MM.1938
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
30.05.1938
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1300 kg 2866 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1800 kg 3968 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,200 m 40ft 0,31in
Délka:
Length:
9,300 m 30ft 6,13in
Výška:
Height:
4,000 m 13ft 1,47in
Plocha křídla:
Wing Area:
30,00 m2 322.92 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
60,00 kg/m2 12.29 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Nakadžima Kotobuki 2 Kai 1 o vzletovém výkonu 427 kW (580 k) a 463 kW (630 k) v h= 1 500 m.
Vrtule dvoulistá, kovová nestavitelná o průměru 2 950 mm.
Nakajima Kotobuki 2 Kai 1 nine-cylinder air-cooled radial, rated at 572 hp for take-off and 621 hp at 4,921 ft,
driving a two-blade metal fixed pitch propeller of the diameter 9ft 8in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
232 km/h v 0 m 144.2 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
130 km/h v 1500 m 80.8 mph in 4921 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
11,00 min do 3000 m 11,00 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4200 m 13780 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet typ 89 model 1 ráže 7,7 mm One flexible rear-firing 0.303 inch Type 89 Model 1 machine-gun for gunner
Uživatelské státy:
User States:
Japonsko Japan
Poznámka:
Note:
试水上中间练习机 - Experimentální námořní plovákový letoun 11-Ši


Letová vytrvalost: 6 h


- Letoun se zúčastnil soutěže na základě specifikací námořního letectva 11-Shi z roku 1937, těmito specifikacemi námořnictvo požadovalo plovákový cvičný letoun poháněný jedním nebo dvěma motory.
Soutěže se K6K1 zúčastnil společně s letouny továrny Mitsubishi K6M1 a K7M1 a továrny Watanabe K6W1.
Nakonec nebyl vybrán žádný letoun a Kaigun Koku Hombu soutěž zrušilo.
试水上中间练习机 - Navy Experimental 11-Shi Advanced Trainer Seaplane


Endurance: 6 hours
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
http://www.samoloty.ow.pl/str003m2.htm
www.modelbud.pl - obrázek
archiv autora

Kawaniši K6K1 11-Ši -


Kawaniši K6K1 11-Ši -


Kawaniši K6K1 11-Ši -


URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-K6K1-11-Si-t50109#193077 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více