Fotografie přední části makety Soku s otevřenými nákladovými vraty
archiv autora
archiv autora
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-H11K1-L-Soku-t67984#239250Verze : 0
Vláďa
MOD
Název: Name: | Kawaniši H11K1-L Soku | |
Originální název: Original Name: | 大型飞行运输艇「苍空」 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1945-DD.MM.1945 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo / | |
Období výroby: Production Period: | DD.01.1944-DD.05.1945 výroba makety | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (dřevěná maketa v měřítku 1:1 / wooden mock-up 1:1) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 5 + 80 vyzbrojených vojáků | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 26405 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 45500 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 48,000 m | |
Délka: Length: | 32,720 m | |
Výška: Height: | 12,578 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 290,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 156,90 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Micubiši MK4Q Kasei 22 (Ha32-22) o vzletovém výkonu 1 361 kW (1 850 k), 1 236 kW (1 680 k) v h= 2 100 m, 1 133 kW (1 540 k) v h= 5 500 m. Vrtule čtyřlisté kovové s konstantní rychlostí otáček o průměru 4 300 mm. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 20 000 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 470 km/h v 5000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 370 km/h v 3000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 11,5 min do 3000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | 3890 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 3x pohyblivý kulomet Type 2 ráže 13.0 mm, 200 nábojů na každý. | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | 大型飞行运输艇「苍空」 / - / Námořní experimentální dopravní létající člun s dlouhým doletem Soku Všechny údaje jsou pouze vypočtené | |
Zdroje: Sources: | Rene J. Francillion Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, rok 1987, ISBN-13: 978-0870213137 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05 archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-H11K1-L-Soku-t67984#239248Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Kawanishi H11K1-L
苍空 / Soku / -
Historie:
V roce 1944 projevilo velení japonského námořního letectva (海軍航空本部 Kaigun Kōkū Hombu) zájem o velký dopravní létající člun, který by svou přepravní kapacitou překonal užívané Kawanishi H8K. Společnost 川西航空機株式会社 – Kawanishi Kōkūki Kabushiki Kaisha se již dříve zabývala projektem K-60, což byl projekt velkého létajícího člunu s velmi dlouhým doletem zajímavé byly plánované pohonné jednotky čtyři dvacetičtyřválcové motory YE2A (Ha-73-01).
Konstrukční tým Kawanishi předložil námořnictvu nový projekt označený KX-8, po jeho posouzení Kaigun Kōkū Hombu objednalo stavbu dřevěné makety nového letounu v měřítku 1 : 1. Nový letoun dostal přidělené označení H11K1-L a bojové jméno "Soku". Byl to velký letoun s prostorným dvoupodlažním trupem, nakládka a vykládka materiálu byla možná velkými dvoukřídlými nákladními vraty v přídi. Hlavním konstrukčním materiálem mělo být dřevo, tedy nedeficitní materiál.
Společnost Kawanishi byla vytížena stavbou potřebnějších stíhacích letounů N1K1-J a N1K2-J a jejich dalším vývojem. Dřevěná maketa byla dokončena na jezeře Seto a bezprostředně po dokončení (1. 5. 1945) byla zničena americkými letadly. Další práce již nebyly započaty.
苍空 / Soku / -
Historie:
V roce 1944 projevilo velení japonského námořního letectva (海軍航空本部 Kaigun Kōkū Hombu) zájem o velký dopravní létající člun, který by svou přepravní kapacitou překonal užívané Kawanishi H8K. Společnost 川西航空機株式会社 – Kawanishi Kōkūki Kabushiki Kaisha se již dříve zabývala projektem K-60, což byl projekt velkého létajícího člunu s velmi dlouhým doletem zajímavé byly plánované pohonné jednotky čtyři dvacetičtyřválcové motory YE2A (Ha-73-01).
Konstrukční tým Kawanishi předložil námořnictvu nový projekt označený KX-8, po jeho posouzení Kaigun Kōkū Hombu objednalo stavbu dřevěné makety nového letounu v měřítku 1 : 1. Nový letoun dostal přidělené označení H11K1-L a bojové jméno "Soku". Byl to velký letoun s prostorným dvoupodlažním trupem, nakládka a vykládka materiálu byla možná velkými dvoukřídlými nákladními vraty v přídi. Hlavním konstrukčním materiálem mělo být dřevo, tedy nedeficitní materiál.
Společnost Kawanishi byla vytížena stavbou potřebnějších stíhacích letounů N1K1-J a N1K2-J a jejich dalším vývojem. Dřevěná maketa byla dokončena na jezeře Seto a bezprostředně po dokončení (1. 5. 1945) byla zničena americkými letadly. Další práce již nebyly započaty.
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-H11K1-L-Soku-t67984#239247Verze : 1
Vláďa
MOD
Trojpohledový náčrtek transportního Soku
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kawanisi-H11K1-L-Soku-t67984#239249Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.