Název: Name: | Kamov Ka-126 | |
Originální název: Original Name: | Камов Ка-126 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový vrtulník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1986-DD.MM.198R Uchtomský vrtulníkový závod N. I. Kamova, Ljubercy / DD.MM.1988-DD.MM.1991 Întreprinderea de construcții aeronautice, Ghimbav / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1986-DD.MM.1991 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Kamov: 3 ICA: 14 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 19.10.1987 Kamov 19.10.1988 ICA | |
Osádka: Crew: | 1-2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | souosé rotory | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 1915 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3000 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 3250 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 13,00 m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 7,75 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | |
Celková výška: Overall Height: | 4,15 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 13,00 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | - m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 265,46 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | - m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Kopčenko TV-O-100 o výkonu 537 kW/720 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 800 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 190 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 170 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 8 m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 1000 m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 4650 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 660 km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 6 osob nebo 1000 kg nákladu v nákladním modulu 1500 kg na nákladním háku 1000 l kapalných chemikálií ... | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | - | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Lambert, Mark. Jane's All the World's Aircraft 1991-1992. Jane's Information Group, Coulsdon 1991. ISBN 0-7106-0965-5. ruslet.webnode.cz http://ftrww.narod.ru/ka/ka126/1.htm |
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-126-Kod-NATO-Hoodlum-B-t875#610520Verze : 0
Aubi
MOD
Starý dobrý Ka-26 přemotorovaný jedním turbohřídelovým TVO-100 umístěným na stropě kabiny.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-126-Kod-NATO-Hoodlum-B-t875#28289Verze : 2
ICE
MOD
Reklama
http://www.airwar.ru/enc/uh/ka126.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Kamov Ka-126 [Kód NATO: Hoodlum-B] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Kamov Ka-126 [Kód NATO: Hoodlum-B] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kamov-Ka-126-Kod-NATO-Hoodlum-B-t875#610522Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.