Název: Name: | KASKR-1 Krasnyj inženěr | |
Originální název: Original Name: | КАСКР-1 Красный инженер | |
Kategorie: Category: | vírník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1929 Letecké opravny č. 1 V. R. Menžinského, Moskva / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1929 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 29.09.1929 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | rotor bez reakčního momentu | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 750 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 950 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | ? m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 8,80 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | |
Celková výška: Overall Height: | 4,60 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 12,00 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | - m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 113,10 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | - m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | M-2 o výkonu 88 kW/120 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 90 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | ? m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | - | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | - | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - autogyro inspirované Ciervou C-8 a postavené inženýry N. I. Kamovem a N. K. Skržinským s využitím trupu Polikarpovu U-1 (C-8 používal trup jeho britského vzoru Avro 504K) | |
Zdroje: Sources: | Бюшгенс, Г. С. а коль. Самолётостроение в СССР гг., книга И. САГИ 1992. Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР 1938-1950гг. Машиностроение, Москва 1988. Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. http://ram-home.com/ram-old/kaskr-1.html www.aviastar.org |
URL : https://www.valka.cz/Kamov-KASKR-1-Krasnyj-inzener-t9306#610012Verze : 0
Aubi
MOD
www.aviastar.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Kamov-KASKR-1-Krasnyj-inzener-t9306#28334Verze : 3
ICE
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.