Název: Name: | KT-04 | |
Originální název: Original Name: | KT-04 | |
Kategorie: Category: | bezpilotní cílový letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1974-DD.MM.1985 Rudý Letov n.p., Praha / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1974-DD.MM.1985 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1971 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | konvenční vzlet, přistání na padáku | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | bezocasé | |
Podvozek: Undercarriage: | odhazovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 110 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2301) kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 5,00 m | |
Délka: Length: | 4,90 m | |
Výška: Height: | 1,20 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 3,00 m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | žádný | |
Počet motorů: Number of engines: | 0 | |
Typ: Type: | - | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 6002) km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 2500 m | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Vytrvalost: Endurance: | 1,33 h | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | 1) s podvozkem 2) maximální vlečná rychlost | |
Zdroje: Sources: | Krouhlík, Jiří. Znají je u celého letectva, L+K 1978/19. Havel, Jiří. Vlečný terč KT-04 v akci. L+K 2008/1. Kbely, popiska k exponátu |
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#709807Verze : 1
Aubi
MOD
KT-04
Vlečený terč KT-04 byl součástí výcvikového komplexu letounu L-39. Byl vlekán letounem L-39V. Terč je celokovový se samonosným křídlem. Má SOP, VOP nemá. Trup má tři části. V přední je zavěsné zařízení pro připojení lana, přistávací padák, mechanismus jeho otvírání, elektrický ovládací systém a akumulátor. Pod střední částí je složený nafukovací vak pro utlumení přistání a dva závěsy pro odhazovací podvozek. Uvnitř je pneumatická instalace s lahví na stlačený vzduch pro nafouknutí amortizátoru (vyrovnávací měch, kompenzátor). Zadní část nese svislou ocasní plochu a aerodynamicky zakončuje letoun.
TTD:
délka: 4,9 m
rozpětí: 5,3 m
výška: 1,2 m
nosná plocha: 3 m2
vzletová hmotnost bez podvozku: 110 kg
zdroj:
L+K č.19/1978, str. 78
Vlečený terč KT-04 byl součástí výcvikového komplexu letounu L-39. Byl vlekán letounem L-39V. Terč je celokovový se samonosným křídlem. Má SOP, VOP nemá. Trup má tři části. V přední je zavěsné zařízení pro připojení lana, přistávací padák, mechanismus jeho otvírání, elektrický ovládací systém a akumulátor. Pod střední částí je složený nafukovací vak pro utlumení přistání a dva závěsy pro odhazovací podvozek. Uvnitř je pneumatická instalace s lahví na stlačený vzduch pro nafouknutí amortizátoru (vyrovnávací měch, kompenzátor). Zadní část nese svislou ocasní plochu a aerodynamicky zakončuje letoun.
TTD:
délka: 4,9 m
rozpětí: 5,3 m
výška: 1,2 m
nosná plocha: 3 m2
vzletová hmotnost bez podvozku: 110 kg
zdroj:
L+K č.19/1978, str. 78
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#233206Verze : 0
MART.in
MOD
Reklama
Iné sfarbenie terča - terč č. 08-08. Umiestnenie: Strelnica Hradiště. 2007
Zdroj: Vlastný archív.
Zdroj: Vlastný archív.
URL : https://www.valka.cz/KT-04-t65656#294888Verze : 0
Janko PALIGA
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.