Main Menu
User Menu

Junkers Ju 86 C-1

     
Název:
Name:
Junkers Ju 86 C-1
Originální název:
Original Name:
Junkers Ju 86 C-1
Kategorie:
Category:
dopravní letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1936-DD.MM.1937 Junkers Flugzeug- und Motorenwerke AG, Dessau /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1936-DD.MM.1937
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
6
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2 + 10
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4700 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
7450 kg
Rozpětí:
Wingspan:
22,50 m
Délka:
Length:
17,30 m
Výška:
Height:
4,80 m
Plocha křídla:
Wing Area:
82,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Jumo 205 C o vzletovém výkonu 441 kW/600 k
třílistá stavitelná vrtule Junkers-Hamilton
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
310 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
280 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
5000 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
2500 km
Výzbroj:
Armament:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 3: Flugzeugtypen Henschel-Messerschmitt. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5467-9.
Šnajdr, M. Na dopravních linkách Lufthansy, HPM 11/2007
URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-C-1-t143831#527879Verze : 0
MOD
.
Junkers Ju 86 C-1 - Dopravní Junkers Ju 86 C-1, který čeští povstalci ukořistili na letišti Praha-Ruzyně. Šlo o stroj sériového čísla W. Nr. 860974, stroj nosil imatrikulaci D-ASOE a název Hesselberg. Letoun byl vyroben roku 1937 a původně létal u Lufthansy.    Po skončení války bylo německé označení odstraněno a na SOP se objevila pěticípá rudá hvězda a český výsostný znak. Později letoun obdržel české výsostné označení na SOP a nosné plochy. Jinak je stroj v barvě kovu.

Dopravní Junkers Ju 86 C-1, který čeští povstalci ukořistili na letišti Praha-Ruzyně. Šlo o stroj sériového čísla W. Nr. 860974, stroj nosil imatrikulaci D-ASOE a název "Hesselberg". Letoun byl vyroben roku 1937 a původně létal u Lufthansy. Po skončení války bylo německé označení odstraněno a na SOP se objevila pěticípá rudá hvězda a český výsostný znak. Později letoun obdržel české výsostné označení na SOP a nosné plochy. Jinak je stroj v barvě kovu.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

Junkers Ju 86 C-1 - Pozdější podoba provedení výsostného znaku na SOP. Znak má barvy v nepředpisovém postavení.

Pozdější podoba provedení výsostného znaku na SOP. Znak má barvy v nepředpisovém postavení.
Zveřejněno s laskavým svolením autora

URL : https://www.valka.cz/Junkers-Ju-86-C-1-t143831#464189Verze : 0
MOD