Junkers G 31

     
Název:
Name:
Junkers G 31 fo Junkers G 31 fo
Originální název:
Original Name:
Junkers G 31 fo
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1930 Junkers Flugzeugwerke AG, Dessau /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1930
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
13
První vzlet:
Maiden Flight:
13.09.1926
Osádka:
Crew:
4 + 15
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
5250 kg 11574 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8500 kg 18739 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
30,30 m 99ft 4,91in
Délka:
Length:
17,28 m 56ft 8,3in
Výška:
Height:
6,00 m 19ft 8,21in
Plocha křídla:
Wing Area:
102,00 m2 1097.92 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
BMW Hornet A o vzletovém výkonu 441 kW/600 k
dvoulistá kovová vrtule
BMW Hornet A, take-off power 592 hp
two-bladed metal propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
211 km/h v ? m 131.1 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
1050 km 652.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Balous, Miroslav. Z archivů: Junkers G 31, L+K 2001/07.
http://hugojunkers.pytalhost.com/ju_g31_a1.htm
http://www.aviastar.org/air/germany/ju-31.php
http://www.junkers.de/flugzeuge/junkers-g-31
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-31-t58121#210085 Verze : 0
Letoun, předchůdce slavného Ju 52, byl navržen v roce 1926. Byl určen pro 15 cestujících, byl celokovový s potahem z typického "vlnitého plechu". Podvozek byl pevný a letoun měl dvojité svislé ocasní plochy. První prototyp poháněly motory Junkers L 5 (228 kW/310 k), které o rok později nahradily motory Gnome-Rhone Jupiter (331 kW/450 k). Sériové stroje objednala Lufthansa, pro kterou se stavěly tři verze G 31 fi s Jupitery, G 31 ho s americkými Pratt & Whittney Hornet a G 31 fo se shodnými motory, ale vyráběnými v licenci firmou BMW. Na tento standard byla později většina přestavěna. U Lufthansy sloužily spolehlivě do let 1936-37.
Jeden letoun byl dodán do Rakouska a tři kusy, upravené pro transport nákladu, byly dodány na Novou Guineu, kde je používaly těžařské společnosti. V roce 1934 tam byl dodán i upravený prototyp. Jeden kus se dočkal japonského útoku a do svého stavu ho zařadilo australské letectvo. Byl používán až do roku 1944.
Junkers G 31 - http://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_G_31

http://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_G_31
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-31-t58121#210087 Verze : 0
de.wikipedia.org

Junkers G 31 - G 31 fo

G 31 fo
URL : https://www.valka.cz/Junkers-G-31-t58121#527080 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více