Název: Name: | Jokošo Ho-Go Ko-Gata | Yokosho Ho-Go Ko-Gata |
Originální název: Original Name: | ? | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1918-DD.MM.1918 Yokosuka Naval Arsenal, Yokosuka | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1918-DD.MM.1918 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1918 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | floats |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 884 kg | 1949 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1364 kg | 3007 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 14,600 m | 47ft 10,79in |
Délka: Length: | 9,955 m | 32ft 7,93in |
Výška: Height: | 3,620 m | 11ft 10,52in |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | ? ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Salmson M9 vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 96 kW (130 k) Vrtule dvoulistá dřevěná. | Salmson M9 nine-cylinder water-cooled radial engine, rated at 128 hp for take-off, driving a two-bladed wooden propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 124 km/h v 0 m | 77.1 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 60,0 min do 3000 m | 60,0 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | žádná | None |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Experimentální Malý hydroplán Jokošo Ho-Go-Ko-Gata Letová vytrvalost: 6,5 h Konstruktérem byl ppor. Kišiči Umakoši, vycházela z konstrukce Sopwith Schneideru. Letoun dosahoval poměrně vysokých výkonů ale byl velmi náročný na pilotáž, to byl důvod proč se nedostal do sériové výroby, ale byl zároveň zdrojem cenných poznatků, které byly využity při stavbě uspěšného Jokošo Ro-Go Ko-Gata. | Experimental Yokosho Ho-go-Ko-Gata - Small Seaplane Endurance: 6 hours 30 minutes Sub-Lieut Kishichi Umakoshi was the designer, and the aeroplane was completed in 1918. the Ho-go Small Seaplane had a higher speed, especially noticeable on take off and alighting and pilots found the aeroplane very difficult to handle. As a consequence, only one aeroplane of this type was built, but it provided valuable experience for the design of the Ro-go Ko-gata which followed. |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2 Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1 flyingmachines.ru archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Jokošo Ho-Go Ko-Gata |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |