Název: Name: | ITAR 750 | ITAR 750 |
Originální název: Original Name: | ITAR 750 | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1920-DD.MM.1926 Josef Janatka, firma AUTOMONTAGE Továrna motocyklů ITAR, Praha-Radlice DD.06.1926-21.09.1927 ITAR, čsl. továrna motocyklů, Praha-Radlice 21.09.1927-DD.12.1930 Holubovský a spol., Praha | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1920-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1925 - 32 1926 - 42 celkově do konce výroby 153 exemplářů jako ITAR 1928 - 18 (pro Pražskou policii) celkově asi 200 motocyklů 700/750 ve všech provedeních | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1920 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 172 kg | 379 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 2330 mm | 7 ft 7 ¾ in |
Celková šířka: Overall Width: | 960 mm | 3 ft 1 ¾ in |
Celková výška: Overall Height: | 1144 mm | 3 ft 9in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | vzduchem chlazený flat-twin, rozvod SV, vrtání 77 mm, zdvih 80 mm (746 ccm) | air cooled flat-twin, SV, bore 3 in, stroke 3 ⅛ in (45.5 cu in) |
Výkon: Power: | 9,3 kW při 3800 ot/min | 12.5 bhp at 3800 rpm |
Převodovka: Gearbox: | třístupnová, ruční řazení | three gears, hand gear shifting |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 12 l | 2.64 Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 105 km/h | 65 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah: Cruising Range: | ? km | ? mi |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Motor Journal 10/2018 Naše motocykly IV. díl (Období let 1918 - 1953 / G-L), Marčík Libor |