Název:Name: | Išikawadžima Cu-11 | |
Originální název: Original Name: | 石川島 ツ11 | |
Kategorie: Category: | motokompresorový motor | |
Výrobce: Producer: | 石川島播磨重工業株式会社 Ishikawajima Harima Jūkōgyō Kabushiki-Kaisha, Tokyo | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1944-DD.MM.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | malé množství/ small numbers | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1944 | |
Použití: Use: | Yokosuka P1Y1 15-Shi - pouze pro testy Yokosuka MXY7 Ohka 22 Yokosuka MXY9 Shuka | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost: Weight: | 200 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 2202 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 640 mm | |
Palivo: Fuel: | benzín | |
Kompresor: Compessor: | Axiální jednostupňový stupeň | |
Spalovací komora : Combustors: | Prstencová | |
Turbína: Turbine: | jednostupňová axiální | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální tah: Maximum thurst: | 1,7 kN při 9 000 ot/min | |
Poznámka: Note: | Pro pohon kompresoru byl použit řadový čtyřválec Hitači Ha-11-12 Hacukaze, tento pístový motor roztáčel na 9 000 ot/min jednostupňový aviální kompresor. Do kanálu za kompresorem bylo vstřikováno palivo čtyřmi hořáky, vzniklá směs vzduchu a paliva po zapálení prudce expandovala a expandující plyny vystupují tryskou ven z motoru vytvořily dopředný tah. Průměr oběžného kola kompresoru byl 540 mm, výška lopatek 96,5 mm | |
Zdroje: Sources: | Robert C. Mikesh, Kikka, Monogram Aviation Publications, 1979, ISBN 0-914144-19-7. www.enginehistory.org http://ja.wikipedia.org/wiki/ airandspace.si.edu archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Isikawadzima-Cu-11-t186604#543892Verze : 1
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.