Fiat A.74RC
Použité prameny:
www.oldengine.org
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_A.74
archiv autora
Výrobce: | Fabbrica Italiana Automobili Torino |
Vyráběn: | od roku 1930 |
Vyrobeno ks: | - |
Uspořádání válců: | dvouhvězdicový čtrnáctiválec s reduktorem |
Chlazení: | vzduchem |
Vrtání válce: | 115 mm |
Zdvih: | 115 mm |
Stupeň komprese: | 6,5:1 |
Zdvihový objem: | 31,23 dm3 |
Příprava palivové směsi: | 1x karburátor Stromberg |
Ventily: | OHV, jeden sací a jeden výfukový ventil na válec |
Palivo: | 87 oktanů |
Přeplňování: | jednostupňový mechanický odstředivý kompresor |
Délka: | 1 044 mm |
Průměr: | 1 195 mm |
Hmotnost: | 565 kg |
Výkon: | 870 koní při 2 000 ot/min při vzletu 840 koní při 2 400 ot/min v h= 3 800 m |
Poznámka: | Poháněl např. Fiat G.50, Fiat CR.42, Macchi M.C.200, Fiat RS.14 |
Použité prameny:
www.oldengine.org
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_A.74
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/ITA-Fiat-A-74-RC-38-t69176#243324Verze : 0
Vláďa
MOD
Detail motoru Fiat A.74RC na letounu Macchi C.200
z archivu autora
z archivu autora
URL : https://www.valka.cz/ITA-Fiat-A-74-RC-38-t69176#245298Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pohled na motor, který poháněl Fiata CR.42 Falco
archiv autora
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/ITA-Fiat-A-74-RC-38-t69176#246497Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.