Název: Name: | M1301 | M1301 |
Originální název: Original Name: | M1301 | |
Výrobce: Producer: | DD.06.2020-DD.MM.RRRR General Motors Defense LLC, Detroit | |
Období výroby: Production Period: | DD.06.2020-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 300 (plan 2593) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.10.2020 | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 9 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 2245 kg | 4950 lb |
Užitečné zatížení: Payload: | 1451 kg | 3200 lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 3697 kg | 8150 lb |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | ~2268 kg | 5000 lb estimate |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | ? kg | ? lb |
Celková délka: Overall Length: | 5260 mm | 17 ft 3 ⅛ in |
Celková šířka: Overall Width: | 2029 mm | 6 ft 7 ⅞ in |
Celková výška: Overall Height: | 2139 mm | 7 ft ¼ in |
Světlá výška: Ground Clearance: | 345 mm | 1 ft 1 ⅝ in |
Rozvor: Wheelbase: | ~3264 mm | 128 ½ in estimate |
Rozchod: Track: | ~1676 mm | 66 in estimate |
Brzdová soustava: Braking System: | ? | ? |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | P265 / 65R17 odhad / estimate | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | GM Duramax 2.8L turbo diesel I4 | GM Duramax 2.8L turbo diesel I4 |
Převodovka: Gearbox: | GM Hydromatic 6L50, 6-spd GM Autotrac 2-spd with 2.62 low range | GM Hydromatic 6L50, 6-spd GM Autotrac 2-spd with 2.62 low range |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ~80 l | 17.6 Imp gal estimate |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 90 km/h | 56 mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 55 km/h | 17 to 34 mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 45.2 ° / 40.9 ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | M1301 je znám pod zkratkou ISV=Infantry Squad Vehicle. M1301 je přestavěným pick-upem Chevrolet Colorado ZR2 (90% shodných dílů). Přejezdový úhel: 26,4°. První vozidla M1301 byla přidělena 82. a 101. výsadkové divizi. M1301 lze za letu vysadit padákem, nebo za letu v přízemní výšce bez padáku (LVAD). V roce 2021 byla testován terénní elektromobil na bázi ISV. V roce 2022 byl vydána příručka TM 9-2320-462-10, která ještě není dostupná veřejnosti. | The M1301 is known by the abbreviation ISV=Infantry Squad Vehicle. M1301 is a rebuilt Chevrolet Colorado ZR2 pickup truck (90% identical parts). Breakover Angle: 26.4°. The first M1301 vehicles were assigned to the 82nd and 101st Airborne Divisions. The M1301 can be dropped in flight by parachute, or in flight at ground level without a parachute (LVAD). In 2021, an all-terrain electric vehicle based on the ISV was tested. Manual TM 9-2320-462-10 was published in 2022 and is not yet available to the public. |
Zdroje: Sources: | Infantry Squad Vehicle, tovární tiskovina, General Motors Defense 2020, ISBN nemá www.army-technology.com www.army.mil www.defensenews.com www.defensenews.com www.globalsecurity.org |