Název: Name: | IAe 30 Ñancú | |
Originální název: Original Name: | IAe 30 Ñancú | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1948-DD.MM.1948 Instituto Aerotécnico, Córdoba | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1948-DD.MM.1948 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 17.07.1948 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 6208 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 7600 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,52 m | |
Délka: Length: | 15,00 m | |
Výška: Height: | 5,16 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 35,32 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Rolls-Royce Merlin 134/135 o výkonu 1512 kW čtyřlistá vrtule s konstantní rychlostí otáček de Havilland | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 3592 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 740 km/h v 6400 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 500 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 11 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 5 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8000 m | |
Dolet: Range: | 2000 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2700 km | |
Výzbroj: Armament: | plánovaná: 4-6x kanon Hispano-Suiza 804 ráže 20 mm 2x kanon Oerlikon ráže 20 mm v břišním pouzdře 1x 250kg puma 10x neřízená raketa | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2. www.avionslegendaires.net web.archive.org https://es.wikipedia.org/wiki/I.Ae._Ñancú http://www.aviastar.org/air/argentina/fma-30.php |
URL : https://www.valka.cz/IAe-30-Nancu-t185206#540587Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
http://www.airwar.ru/enc/attack/ia30.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | IAe 30 Ñancú |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | IAe 30 Ñancú |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | IAe 30 Ñancú |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | IAe 30 Ñancú |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/IAe-30-Nancu-t185206#540588Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.