Název: Name: | Hughes 500C | |
Originální název: Original Name: | Hughes 500C | |
Kategorie: Category: | víceúčelový vrtulník | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1970-DD.MM.1978 Hughes Tool Co., Aircraft Division, Culver City, California DD.MM.197R-DD.MM.1980 Kawasaki Heavy Industries Ltd., Kakamigahara DD.MM.1974-DD.MM.197R BredaNardi Costruzioni Aeronautiche SpA, Milano DD.MM.197R-DD.MM.19RR BredaNardi Costruzioni Aeronautiche SpA, Montepradone | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1970-DD.MM.19RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 731 Hughes 50 Kawasaki ? BredaNardi (NH-500C) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 23.02.1970 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | hlavní a vyrovnávací rotor | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kluzné ližiny | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 501 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 1157 kg | |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | 9.24 m | |
Délka trupu: Fuselage Length: | 7.01 m | |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | |
Celková výška: Overall Height: | 2.48 m | |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 8.03 m | |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | 1.3 m | |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 50.6 m2 | |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | 1.32 m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | turbohřídelový | |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | Allison 250-C20 o výkonu 207 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 242 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 244.6 km/h v 305 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 230.1 km/h v 0 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 8.6 m/s | |
Statický dostup: Static Ceiling: | 2042 m | |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | 4420 m | |
Dolet: Range: | 603.5 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 4-7 pasažérů | |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | - | |
Vybavení: Equipment: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Porter, Donald J. The McDonnell Douglas OH-6A Helicopter. Tab Books Inc., Blue Ridge Summit 1990. ISBN 0-8306-8619-3. Francillon, Rene J. McDonnell Douglas Aircraft Since 1920, Volume II. Naval Institute Press, Annapolis 1990. ISBN 0-85177-828-3. Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1973-74. McGraw-Hill Book, New York 1975. ISBN: 07-032021-7. Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1975-76. Macdonald and Jane's, London 1975. Taylor, John W. R. Jane's All the World's Aircraft 1980-81. Jane's Publishing Company, London 1980. ISBN 0-7106-0705-9. |
URL : https://www.valka.cz/Hughes-500C-t206879#586453Verze : 0
Aubi
MOD
en.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | Hughes |
Typ letounu | Hughes 500C |
Kamufláž | Civilní |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | G-ORRR |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 20.06.RRRR |
Autor | Adrian Pingstone |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Hughes-500C-t206879#586454Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | Hughes |
Typ letounu | Hughes 500C |
Kamufláž | Civilní |
![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | 34-0574S |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | D-HBBA |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 13.08.RRRR |
Autor | Elisabeth Klimesch |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Hughes-500C-t206879#586455Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.