vyráběn: 1939 - 1943 (?)
vyrobeno:
karoserie: otevřená typu Kfz.70 a další verze včetně speciální pro vyšší velitele a skříňové
motor: vidlicový čtyřdobý osmiválec o obsahu 3823 cm3 a výkonu 81 ks (starší verze měly obsah 3500 cm3 ) firma Ford která vozy vyráběla v licenci používala vlastní motor V8 (obsah 3600 cm3)
délka: 4 850 mm
šířka: 2 000 mm
výška: 2 040 mm
rozvor: 3000 mm
světlost : 250 mm
převodovka: 5 rychlosti vpřed a zpátečka
brzdy: hydraulické na všechna kola
náhon: 4x4 (stálý pohon)
váha: 2300 kg
užitečné zatížení : 2000 kg
max. rychlost: 90 km/h
palivová nádrž: 120 l
Automobil vznikl na tzv. jednotném (einheits) podvozku a byl vyráběn pro WH který ho využíval k přepravě menších jednotek (v síle družstva) a podle typu karosérie i k vleku třeba protileteckých kanonú Flak 38 (20 mm) spojovým činnostem, a podobně. existovaly i verze s uzavřenou skříňovou karoserií (sanitka, radio ..)
Podobný podvozek ale s motorem vzadu byl použit pro pancéřové automobily řady Sd.Kfz.221/222/223
Vozy byly poměrně oblíbené pro svou vysokou průchodivost, ale podvozek byl poměrně složitý a vůz byl později nahrazen jinými typy (např. Steyr 1500)
Zdroj : encyklopedie historických vojenských vozidel, autor Bart Vanderveen, nakladatelství Ivo Železný ISBN 80-240-0805-X
vyrobeno:
karoserie: otevřená typu Kfz.70 a další verze včetně speciální pro vyšší velitele a skříňové
motor: vidlicový čtyřdobý osmiválec o obsahu 3823 cm3 a výkonu 81 ks (starší verze měly obsah 3500 cm3 ) firma Ford která vozy vyráběla v licenci používala vlastní motor V8 (obsah 3600 cm3)
délka: 4 850 mm
šířka: 2 000 mm
výška: 2 040 mm
rozvor: 3000 mm
světlost : 250 mm
převodovka: 5 rychlosti vpřed a zpátečka
brzdy: hydraulické na všechna kola
náhon: 4x4 (stálý pohon)
váha: 2300 kg
užitečné zatížení : 2000 kg
max. rychlost: 90 km/h
palivová nádrž: 120 l
Automobil vznikl na tzv. jednotném (einheits) podvozku a byl vyráběn pro WH který ho využíval k přepravě menších jednotek (v síle družstva) a podle typu karosérie i k vleku třeba protileteckých kanonú Flak 38 (20 mm) spojovým činnostem, a podobně. existovaly i verze s uzavřenou skříňovou karoserií (sanitka, radio ..)
Podobný podvozek ale s motorem vzadu byl použit pro pancéřové automobily řady Sd.Kfz.221/222/223
Vozy byly poměrně oblíbené pro svou vysokou průchodivost, ale podvozek byl poměrně složitý a vůz byl později nahrazen jinými typy (např. Steyr 1500)
Zdroj : encyklopedie historických vojenských vozidel, autor Bart Vanderveen, nakladatelství Ivo Železný ISBN 80-240-0805-X