Název: Name: | Hawker Woodcock Mk.I | |
Originální název: Original Name: | Hawker Woodcock Mk.I | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1923-DD.MM.1923 H.G. Hawker Engineering Co Ltd., Kingston upon Thames / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1923-DD.MM.1923 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1923 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 945 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1371 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10.57 m | |
Délka: Length: | 7.8 m | |
Výška: Height: | 2.74 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 33.07 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Armstrong Siddeley Jaguar II o výkonu 367 kW dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 230.1 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 169 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 8.4 min do 3048 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný 7,7mm kulomet Vickers | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Thetford, Owen. Aircraft of the Royal Air Force since 1918, Putnam Aeronautical Books, London 1976. ISBN 0-37010-056-5. Air International 1982/03 www.aviastar.org www.britishaircraft.co.uk |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Hawker-Woodcock-Mk-I-t66241#383300Verze : 1
Aubi
MOD
Hawker Woodcock Mk.I
Hawker Woodcock bola prvá stíhačka, ktorú postavila firma Hawker Engineering (nástupca skrachovanej Sopwith Aviation). Lietadlo naprojektoval podľa špecifikácie 25/22 Capt B Thomson ako nočnú stíhačku. Po postavení prototypu sa však šéfinžinierom stal W.G. Carter a tak následné úpravy boli vykonané už pod jeho vedením. Lietadlo bolo zalietané v marci 1923. Poháňal ho 14 valcový radiálny (hviezdicový)motor Siddeley Jaguar II o výkone 385 konských síl. Prototyp mal drevenú konštrukciu, dvojnosníkové krídla rovnakého rozpätia a nastavitelné klapky. Výzbroj tvorili dva guľomety Vickers ráže 7,7 mm. Letové skúšky však ukázali viaceré problémy. Manévrovateľnosť bola slabá a smerovka málo účinná. To si vynútilo viacero zmien. Motor bol nahradený za Bristol Jupiter, upravená bola smerovka. Napokon sa však tím okolo nového šéfinžiniera rozhodol lietadlo zásadnejšie prepracovať a tak vzniká verzia Woodcock Mk II.
Použité pramene:
avia.russian.ee
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Woodcock
www.britishaircraft.co.uk
Hawker Woodcock bola prvá stíhačka, ktorú postavila firma Hawker Engineering (nástupca skrachovanej Sopwith Aviation). Lietadlo naprojektoval podľa špecifikácie 25/22 Capt B Thomson ako nočnú stíhačku. Po postavení prototypu sa však šéfinžinierom stal W.G. Carter a tak následné úpravy boli vykonané už pod jeho vedením. Lietadlo bolo zalietané v marci 1923. Poháňal ho 14 valcový radiálny (hviezdicový)motor Siddeley Jaguar II o výkone 385 konských síl. Prototyp mal drevenú konštrukciu, dvojnosníkové krídla rovnakého rozpätia a nastavitelné klapky. Výzbroj tvorili dva guľomety Vickers ráže 7,7 mm. Letové skúšky však ukázali viaceré problémy. Manévrovateľnosť bola slabá a smerovka málo účinná. To si vynútilo viacero zmien. Motor bol nahradený za Bristol Jupiter, upravená bola smerovka. Napokon sa však tím okolo nového šéfinžiniera rozhodol lietadlo zásadnejšie prepracovať a tak vzniká verzia Woodcock Mk II.
Použité pramene:
avia.russian.ee
http://en.wikipedia.org/wiki/Hawker_Woodcock
www.britishaircraft.co.uk
URL : https://www.valka.cz/Hawker-Woodcock-Mk-I-t66241#234583Verze : 0
Reklama
Použité zdroje:
avia.russian.ee
avia.russian.ee
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Hawker-Woodcock-Mk-I-t66241#234584Verze : 1
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.