Název: Name: | Hansa-Brandenburg W.25 | |
Originální název: Original Name: | Hansa-Brandenburg W.25 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1917-DD.MM.1917 Hansa und Brandenburgische Flugzeugwerke AG, Briest / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1917-DD.MM.1917 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1917 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 912 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1182 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,40 m | |
Délka: Length: | 8,80 m | |
Výška: Height: | 3,45 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 36,53 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Benz Bz.III o výkonu 110 kW dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 132 kg | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 160 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 140 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,5 min do 1000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | 350 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x 7.92mm pevný kulomet LMG.08/15 | |
Uživatelské státy: User States: | ( ) | |
Poznámka: Note: | Brandenburg W.25 byl posledním pokusem o rozvinutí úspěšného plovákového stíhače Hansa Brandenburg KDW. Hlavním rozdílem mezi oběma typy, kromě mírně větších rozměrů, byly nové mezikřídelní vzpěry klasického uspořádání (místo původních do X). Byl postaven jeden prototyp, pak byl projekt podobně jako ostatní opuštěn, protože pro jednomístné stíhače už nebylo použití a přednost dostaly dvoumístné Hansa-Brandenburg W.12. Původně měl W.25 křidélka jen na horních křídlech, v průběhu testů byla doplněna i na dolní. | |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970. www.csd.uwo.ca www.luftfahrtgeschichte.com http://www.airwar.ru/enc/fww1/kdw.html www.aviastar.org |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Hansa-Brandenburg-W-25-t68758#241169Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.