Název: Name: | Kawasaki Ha-40 (Ha-60-22) Armádní motor typ 2 | |
Originální název: Original Name: | 川崎 ハ40 | |
Kategorie: Category: | invertní vidlicový motor | |
Výrobce: Producer: | 川崎重工業株式会社 Kawasaki Jūkōgyō Kabushiki-gaisha | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | - | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1935 Daimler-Benz DB 601A-1 | |
Použití: Use: | Kawasaki Ki-61-I | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 12 | |
Hmotnost: Weight: | 640 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 1948 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 739 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 1042 mm | |
Vrtání: Bore: | 150 mm | |
Zdvih: Stroke: | 160 mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 33,93 l | |
Palivo: Fuel: | benzín 87 oktanů | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | Přímý vstřik paliva | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,9:1 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | Jednostupňový odstředivý kompresor s proměnlivými otáčkami. | |
Chlazení: Cooling: | přetlakové - kapalinu | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 864.3 kW při 2500 ot/min | |
Poznámka: Note: | OHC, dva sací a dva sodíkem chlazené výfukové ventily na každý válec. Výkon motoru: vzletový 864,3 kW při 2 500 ot/min při plnícím tlaku vzduchu 44,0 kPa, 808,3 kW při 2 400 ot/min v h= 3 700 m, 764,3 kW při 2 400 ot/min v h=0 při plnícím tlaku vzduchu 32,0 kPa. Jednalo se o licenční stavbu německého DB-601A, motor Ha-40 měl také všechny klady i zápory svého předchůdce. | |
Zdroje: Sources: | René J. Francillon Ph.D., Japanese Aircraft of the Pacific War, Naval Institute Press, Annapolis Maryland, Reprinted 1990, ISBN-0-87021-313-X Famous Airplanes Of The World, Army Type 3 Sighter "Hein", No. 17 1989, 7, BunrinDo Co., Ltd., ISBN4-89319-014-8 ja.wikipedia.org archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Ha-40-Ha-60-22-t40241#154042Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.