Název: Name: | Micubiši Ha-214 Ru (Ha-42-21 Ru) | |
Originální název: Original Name: | 三菱 ハ214ル (ハ42-21ル. MK10C) | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | |
Výrobce: Producer: | 三菱重工業株式会社 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki-Kaisha, Kobe | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1945-DD.08.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | Projekty: Nakajima Ki-87-II a Kawasaki Ki-91 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 18 | |
Hmotnost: Weight: | 1235 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 2359 mm | |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1340 mm | |
Celková výška: Overall Height: | - mm | |
Vrtání: Bore: | 150 mm | |
Zdvih: Stroke: | 170 mm | |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 54,1 l | |
Palivo: Fuel: | benzín a oktanovým číslem 90 | |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | nízkotlaké vstřikování paliva | |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,7 : 1 | |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňování turbokompresorem | |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 1839 kW při 2600 ot/min | |
Poznámka: Note: | Výkony: vzletový 1 839 kW (2 500 k) při 2 600 ot./min při plnícím tlaku 0,667 baru (+500 mm Hg), maximální 1 692 kW (2 300 k) v h= 2 000 m při 2 500 ot./min a plnícím tlaku 0,4 baru (+300 mm Hg) a 1 478 kW (2 010 k) v h= 9 600 m při 2 500 ot./min a plnícím tlaku 0,4 baru (+300 mm Hg). Motor byl vybaven zařízením pro vstřik vody a metanolu. Ventilový rozvod OHV, jeden sací a jeden výfukový ventil v každé hlavě válce. Námořní letectvo tento motor označovalo Micubiši MK10C | |
Zdroje: Sources: | Matsuoka Hisamitsu and Nakanishi Masayoshi, The History of Mitsubishi Aero Engines 1915-1945, Miki Press, Japan, 2005, ISBN 4-89522-461-9. http://ja.wikipedia.org/wiki/ http://rikukaigunki.nobody.jp/engine/mitubisi.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Ha-214-Ru-MK10C-Ha-42-21-Ru-t85911#317756Verze : 0
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.