Název: Name: | Götaverken GV-38 | |
Originální název: Original Name: | Götaverken GV-38 | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.MM.193R AB Götaverken, Göteborg | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.MM.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 14 (17?) | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 440 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 680 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,65 m | |
Délka: Length: | 6,96 m | |
Výška: Height: | 2,10 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 15,50 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Le Blond 5F o výkonu 67 kW dvoulistá dřevěná vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 190 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 170 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4570 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 700 km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ? | |
Poznámka: Note: | - licenční výroba letounu Rearwin 9000-L Sportster - nejméně jeden provozován firmou Svensk Flygtjänst AB a používán pro vlekání terčů pro stockholmskou protiletadlovou obranu | |
Zdroje: Sources: | http://www.gvfs.se/flygplan/gv-38 http://www.gvfs.se/flygplan/gv-38/gv-38-historiken 1000aircraftphotos.com http://www.aerofiles.com/_rearwin.html |
URL : https://www.valka.cz/Goetaverken-GV-38-t185006#539948Verze : 0
Aubi
MOD
Minimalne jeden letoun byl pouzivan jako kuryrni a transportni, pozdeji i na vlekani tercu svedskou armadou.
Svedinos museum, vlastni foto
Svedinos museum, vlastni foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Goetaverken-GV-38-t185006#539890Verze : 0
karaco
MOD
Reklama
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Götaverken GV-38 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Goetaverken-GV-38-t185006#539949Verze : 0
Aubi
MOD
commons.wikimedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Götaverken GV-38 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Goetaverken-GV-38-t185006#539951Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.