Název: Name: | General Aircraft GAL.50 | |
Originální název: Original Name: | General Aircraft GAL.50 | |
Kategorie: Category: | experimentální letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1941-DD.MM.1941 General Aircraft Ltd., Hanworth | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1941-DD.MM.1941 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.09.1941 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 16.76 m | |
Délka: Length: | 10.36 m | |
Výška: Height: | 3.07 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | ? m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | žádný | |
Počet motorů: Number of Engines: | 0 | |
Typ: Type: | - | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | ? km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | ? m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Létající maketa kluzáku GAL.49 Hamilcar v měřítku 1:2, postavená k ověření letových vlastností a technologických postupů. První vzlet v září 1941 z továrního letiště firmy Fairey (Hayes?) ve vleku za Armstrong Whitworth Albemarle. | |
Zdroje: Sources: | Transport Gliders: The Rise and Demise of a Weapon, Part Two. Air Enthusiast 1972/04. Stratil, Aleš. G.A.L.49 Hamilcar I. HPM 1998/07. http://crimso.msk.ru/Site/Arts/Art3317.htm |
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | - |
Typ letounu | General Aircraft GAL.50 |
Kamufláž | Prototypová |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | T-0227 |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1941 |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/General-Aircraft-GAL-50-t126110#427976Verze : 0
Aubi
MOD
.
První létající prototyp budoucího kluzáku Hamilcar v měřítku 1:2. Sériové číslo T-0227 bylo později změněno na DP 226. Letoun nese na horních a bočních plochách nástřik nepravidelných polí barev Dark Green (tmavá zelená) a Dark Earth (zemitá tmavá). Spodní plochy jsou žluté (Trainer Yellow). Žluté písmeno P v kruhu značí, že jde o prototyp.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | - |
Typ letounu | General Aircraft GAL.50 |
Kamufláž | Prototypová |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | T-0227 |
Taktické označení / imatrikulace | P |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1941 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
První létající prototyp budoucího kluzáku Hamilcar v měřítku 1:2. Sériové číslo T-0227 bylo později změněno na DP 226. Letoun nese na horních a bočních plochách nástřik nepravidelných polí barev Dark Green (tmavá zelená) a Dark Earth (zemitá tmavá). Spodní plochy jsou žluté (Trainer Yellow). Žluté písmeno P v kruhu značí, že jde o prototyp.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/General-Aircraft-GAL-50-t126110#427959Verze : 0
Rad
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.