Friedrichshafen FF.43

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.43 ED Friedrichshafen FF.43 ED
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.43 ED
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1916-DD.MM.1916 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1916-DD.MM.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
08.09.1916
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
798 kg 1759 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1078 kg 2377 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,92 m 32ft 6,55in
Délka:
Length:
8,55 m 28ft 0,61in
Výška:
Height:
3,35 m 10ft 11,88in
Plocha křídla:
Wing Area:
31,00 m2 333.68 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Mercedes D.III o výkonu 118 kW/160 k Mercedes D.III, power 158 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
163 km/h v 0 m 101.3 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
130 km/h v ? m 80.8 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
12 min do 2000 m 12 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3000 m 9843 ft
Dolet:
Range:
400 km 248.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný 7,92mm kulomet LMG 08/15 2x fixed 7,92 mm LMG 08/15 machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
FF.40 byl neúspěšným prototypem, navrženým podle propozic německého námořnictva pro třímístný průzkumný a hlídkový námořní letoun. Neobvyklým prvkem konstrukce byly dvě tažné vrtule, poháněné ale jedním motorem. V červnu 1916 říšské vojenské námořnictvo objednalo u pěti leteckých továren vývoj jednomístného stíhacího letounu pro ochranu námořních leteckých základen. U Albatrosu tak vznikl W.4, LFG typ W, Hansa-Brandenburg KDW a Rumpler Ru.6 BI. U firmy Friedrichshafen byl 8. června 1916 podle stejného zadání objednán typ FF.43. Po dokončení prací 29. srpna byl dopraven do Seeflugzeug Versuchskommando, kde byl testován v provozu na Severním moři. Sériová výroba nebyla objednána. 6. dubna 1917 byl letoun zničen. -
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
www.csd.uwo.ca
http://www.airwar.ru/enc/fww1/ff43.html

Friedrichshafen FF.43 -


Friedrichshafen FF.43 -


Friedrichshafen FF.43 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-43-t79379#291462 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více