Friedrichshafen FF.31

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.31 C Friedrichshafen FF.31 C
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.31 C
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1915-DD.MM.1915 Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1915-DD.MM.1915
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
12.04.1915
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1063 kg 2344 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1535 kg 3384 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
16,85 m 55ft 3,38in
Délka:
Length:
10,15 m 33ft 3,61in
Výška:
Height:
3,70 m 12ft 1,66in
Plocha křídla:
Wing Area:
60,00 m2 645.83 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Maybach IR o výkonu 118 kW Maybach IR, power 158 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
98 km/h v 0 m 60.9 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,5 min do 500 m 9,5 min to 1640 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
500 km 310.7 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum 1x flexible 7,92 mm Parabellum machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Lehký plovákový průzkumný letoun, odvozený z FF.27 a poháněný tlačným motorem Maybach v zádi pilotní gondoly. Do služeb německého námořnictva byl přijat v květnu 1915 a přestože jeho testy nebyly příliš uspokojivé, na jeho základě vznikly typy FF.34/44 a FF.37. -
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.

Friedrichshafen FF.31 - http://cgi.ebay.com/Friedrichshafen-FF-31-biplane-photograph-191%3F_W0QQitemZ370127719122QQcmdZViewItemQQimsxZ20081209?IMSfp=TL081209209007r21611#ebayphotohosting

cgi.ebay.com
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-31-t79357#291410 Verze : 0
Zdroj:
http://www.airwar.ru/enc/other1/friedrff31.html

Friedrichshafen FF.31 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-31-t79357#296626 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více