Název: Name: | Fokker C.V-B | |
Originální název: Original Name: | Fokker C.V-B | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.192R NV Nederlandsche Vliegtuigenfabriek, Amsterdam / DD.MM.1927-DD.MM.193R Flyverkorpsets Værksteder, Kobenhavn | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.193R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 12 Fokker 13 HFV | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1430 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 2230 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13.33 m | |
Délka: Length: | 9.25 m | |
Výška: Height: | 3.31 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 40,8 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 51 o výkonu 388 kW, nebo Lorraine-Dietrich 12Db o výkonu 298 kW, později Bristol Jupiter o výkonu 328 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 220 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 25 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6200 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 0-2x pevný 7,9mm kulomet 1x pohyblivý 7,9mm kulomet 200 kg pum | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Data platí pro stroje s motorem Hispano-Suiza - dánské stroje s motory Lorraine sloužily pod označením I R - 6 strojů s motory Hispano pro Bolivii je ve starších zdrojích uváděno jako C.V-C - jeden stroj společně s C.Va koupen a testován sovětským letectvem, mizí v r. 1926 | |
Zdroje: Sources: | Kamphuis, G. H. The Fokker C V, Profile No.87. Profile Publications, Leatherhead 1966. Hegener, Henri. Fokker - The Man and his Aircraft. Harleyford Publications, Letchford 1961. http://www.go2war2.nl/artikel/308 www.ole-nikolajsen.com |
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-B-t164603#497702Verze : 0
Aubi
MOD
flymuseum.dk
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Fokker C.V-B |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | R1 Danmark |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Dva dánské "C.V m/26" aneb "I R". Stroj "R1 Danmark", první dodaný Fokkerem, byl v roce 1926 použit kapitánem Botvedem k letu do Tokia a zpět. Fotka není příliš reprezentativní, protože oba na ní mají nová křídla odpovídající verzi E.
URL : https://www.valka.cz/Fokker-C-V-B-t164603#497709Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.