Název: Name: | Focke-Wulf Fw 200 C-4 | |
Originální název: Original Name: | Focke-Wulf Fw 200 C-4 | |
Kategorie: Category: | protiponorkový/protilodní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1942-DD.MM.1943 Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1942-DD.MM.1943 z toho / from that: DD.MM.1942-DD.MM.1943 Fw 200 C-4 DD.MM.1942-DD.MM.1942 Fw 200 C-4/U1 DD.MM.1942-DD.MM.1943 Fw 200 C-4/U2 DD.MM.1942-DD.MM.1942 Fw 200 C-4/U3 DD.MM.1942-DD.MM.1942 Fw 200 C-4/U4 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Fw 200 C-4: 94 (W.Nr.: 0096-0098, 0100-0129, 0132,0134-0136, 0140-0151, 0154-0173, 0179, 0182-0190, 0192-0200, 0228,0229, 0231-0234) Fw 200 C-4/U1: 2 (W.Nr.: 0137, 0176) Fw 200 C-4/U2: 3 (W.Nr.: 0138, 0139, 0181) Fw 200 C-4/U3: 8 (W.Nr.: 0130, 0131, 0172, 0174, 0175, 0177, 0178, 0180) Fw 200 C-4/U4: 2 (W.Nr.: 0152, 0153) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 06.09.1937 (prototyp / prototype Fw 200 V1 - D-AERE) DD.02.1942 (Fw 200 C-4) | |
Osádka: Crew: | 7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 14100 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 22700 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 32,84 m | |
Délka: Length: | 23,85 m | |
Výška: Height: | 6,30 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 118,0 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | BMW Bramo 323 R-2 - hvězdicový - počet válců: 9 - vzletový výkon: 883 kW (1200 PS) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? kg | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 360 km/h v 4800 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 335 km/h v 4000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5800 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 4400 km | |
Výzbroj: Armament: | hmotnost pum: 1200 kg (maximálně 2100 kg) obranná výzbroj: - 1x MG 15 - 3x MG 131 - 2x MG 151/20 | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | vytrvalost: 18 h | |
Zdroje: Sources: | Nowarra, H. J.: Focke-Wulf Fw 200 Condor, Bernard & Graefe Verlag, 1988 Murawski, M.: Focke-Wulf Fw 200 Condor, Kagero, 2000 Dabrowski, H.-P.: Vom Original zum Modell - Focke-Wulf Fw 200 Condor - Von der Zivilmaschine zum Fernkampfflugzeug, Waffem-Arsenal, 1991 Regnat, K.-H.: Focke-Wulf Fw-200. Teil 1 - Zivile Ausführungen, Bernard & Graefe Verlag, 2005 |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-200-C-4-t6487#14954Verze : 0
Schlange
MOD
Fw 200 C-4 (F8+NS) vybavený radarem Rostock operující v sestavě III./KG 40.
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Focke-Wulf |
Typ letounu | Focke-Wulf Fw 200 C-4 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | F8+NS |
Jméno stroje | - |
Jednotka | III. skupina Bombardovací eskadry 40 [1941-1945] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-200-C-4-t6487#419766Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Trojice strojů Fw 200 C-4 (zleva W.Nr. 0097 / KE+IV, W.Nr. 0096 / KE+IU, W.Nr. 0098 / KE+IW) před předáním Luftwaffe, která je zavedla do výzbroje bombardovací eskadry KG 40.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Focke-Wulf |
Typ letounu | Focke-Wulf Fw 200 C-4 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | W.Nr. 0097 / W.Nr. 0096 / W.Nr. 0098 |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | KE+IV / KE+IU / KE+IW |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Bombardovací eskadra 40 [1940-1945] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-200-C-4-t6487#24510Verze : 0
Fw 200 C-4 (W.Nr. 0097, KE+IV) ze sestavy 3./KG 40 byl lehce poškozen při leteckém souboji 8.9.1942.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Focke-Wulf Fw 200 C-3 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-200-C-4-t6487#45717Verze : 0
ICE
MOD
Fw 200 C-4/U1 (F8+DW) ze sestavy 12./KG 40 zachycený při mezipřistání na letišti Prowehren (Východní Prusko), letoun je připraven ke vzletu směrem na Rahmel.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Focke-Wulf Fw 200 C-4 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-200-C-4-t6487#44644Verze : 1
Focke-Wulf Fw 200 byl původně zkoustruován jako dálkový dopravní, kurýrní a průzkumný letoun. Vzhledem k potřebě dálkových bombardérů vznikla v roce 1941 bombardovací varianta Fw 200 C-4 používaná k bombardování cílů vzdálených standardnímu bombardovacímu letectvu Luftwaffe. Vzhledem k velkým ztrátám ale byl z bombardovacích misí stažen a přesunut k námořnímu průzkumu. Zde se výborně osvědčil při vyhledávání konvojů a námořních cílů. Dle některých pramenů bylo několik letounů tohoto typu na sklonku války upraveno jako dopravní letouny s extrémě dlouhým doletem pro evakuaci vysokých pohlavárů Třetí říše.
URL : https://www.valka.cz/Focke-Wulf-Fw-200-C-4-t6487#170543Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.