Fairey Gannet T Mk.2

     
Název:
Name:
Fairey Gannet T Mk.2 Fairey Gannet T Mk.2
Originální název:
Original Name:
Fairey Gannet T Mk.2
Kategorie:
Category:
cvičný letoun trainer aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1954-DD.MM.195R The Fairey Aviation Co. Ltd., Hayes
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1954-DD.MM.195R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
35
První vzlet:
Maiden Flight:
16.08.1954
Osádka:
Crew:
3-4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CATOBAR - Vzlet pomocí katapultu, přistání s pomocí brzdících lan CATOBAR - Catapult Take Off But Arested Recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
6835 kg 15069 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
8890 kg 19600 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
16.56 m 54ft 4in
Délka:
Length:
13.11 m 43ft
Výška:
Height:
4.18 m 13ft 8.5in
Plocha křídla:
Wing Area:
44.85 m2 482.8 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
turbovrtulový turboprop
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Armstrong Siddeley Double Mamba 100 o výkonu 2200 kW Armstrong Siddeley Double Mamba 100, power 2950 ehp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
2x 454 l přídavná nádrž
?
2x 100 UK gal drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
498.9 km/h v 0 m 310 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7620 m 25000 ft
Dolet:
Range:
1110.4 km 690 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:




Poznámka:
Note:
- odstraněn radar, druhá sada řízení v druhé kabině, upravený tunel mezi předními kabinami kvůli lepšímu výhledu instruktora, možnost nést dva pasažéry nebo radistu v zadní kabině - no search radar, dual controls in the second
cockpit, changed shape of the tunnel
between the two canopies, provision was made in the rear cockpit for either a radio operator or two passengers
Zdroje:
Sources:
Hazell, Steve. Fairey Gannet, Warpaint No.23, Hall Park Books, Milton Keynes 1999. ISSN 1361-0369
Thetford, Owen. British Naval Aircraft since 1912. Naval Institute Press, Annopolis 1991, ISBN 1-55750-076-2
Mason, Francis K. The British Bomber since 1914. Putnam Aeronautical Books, London 1994. ISBN 0-85177-861-5
Munson, Kenneth. Bombers in service: patrol and transport aircraft since 1960 Blandford Press, 1978. ISBN 0-7137-0744-5
http://en.wikipedia.org/wiki/Fairey_Gannet
www.britishaircraft.co.uk/aircraftpage.php?ID=41

Fairey Gannet T Mk.2 -


URL : https://www.valka.cz/Fairey-Gannet-T-Mk-2-t94967#354758 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Fairey Gannet T Mk.2 - Fleet Air Arm Museum

Fleet Air Arm Museum
URL : https://www.valka.cz/Fairey-Gannet-T-Mk-2-t94967#537734 Verze : 0
Fairey Gannet T Mk.2, letecká základňa Naura, Nový Južný Wales, Austrália.


zbierka autora

Fairey Gannet T Mk.2 -


URL : https://www.valka.cz/Fairey-Gannet-T-Mk-2-t94967#573251 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více