Dornier Do J Verkehrs-Wal

Wal Cabin
     
Název:
Name:
Dornier Do J Verkehrs-Wal Dornier Do J Verkehrs-Wal
Originální název:
Original Name:
Dornier Do J Verkehrs-Wal
Kategorie:
Category:
dopravní letoun passenger aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1924-DD.MM.19RR Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Marina di Pisa /
DD.MM.1927-DD.MM.192R SA Piaggio & C., Finale Ligure /
DD.MM.192R-DD.MM.19RR Construcciones Aeronauticas SA, Cádiz /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1924-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
~50:
CMASA 30
Piaggio 14
CASA 2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3 + 9
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
člunový trup flying boat
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3630 kg 8003 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5700 kg 12566 lb
Rozpětí:
Wingspan:
22,50 m 73ft 9,83in
Délka:
Length:
17,25 m 56ft 7,12in
Výška:
Height:
5,20 m 17ft 0,71in
Plocha křídla:
Wing Area:
96,00 m2 1033.34 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Rolls Royce Eagle IX o vzletovém výkonu 295 kW/400 k, nebo
Napier Lion V o vzletovém výkonu 373 kW/507 k, nebo
Lorraine-Dietrich 12Eb o vzletovém výkonu 331 kW/450 k, nebo
Gnome-Rhône Jupiter 9Ak o vzletovém výkonu 382 kW/520 k, nebo
Isotta-Fraschini Asso 500 o vzletovém výkonu 387 kW//526 k, nebo
BMW VI o vzletovém výkonu 441 kW/600 k
...
Rolls Royce Eagle IX, take-off power 395 hp, or
Napier Lion V, take-off power 500 hp, or
Lorraine-Dietrich 12Eb, take-off power 444 hp, or
Gnome-Rhône Jupiter 9Ak, take-off power 513 hp, or
Isotta-Fraschini Asso 500, take-off power 519 hp, or
BMW VI, take-off power 592 hp
...
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1851) km/h v 0 m 115 1) mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
150 km/h v 0 m 93.2 mph in 0 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
30 min do 3000 m 30 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
31002) m 10171 2) ft
Dolet:
Range:
1000 km 621.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1600 km 994.2 mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:


Poznámka:
Note:
S motorem BMW VI:
1) 210 km/h
1) 5000 m
With BMW VI:
1) 130.5 mph
1) 16404 ft
Zdroje:
Sources:
Nowarra, Heinz J. Dornier Wal (Flugzeuge die Geschichte machen). Motorflug Verlag, Stuttgart 1992. ISBN 3-613-01494-7.
Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Dornier - Die Chronik des ältesten deutschen Flugzeugwerks. Dornier GmbH, Friedrichshafen 1985. ISBN 3-925505-01-6.
http://www.histaviation.com/Dornier_Do_J_Wal.html
www.do214.mega-forschung.org
www.adl-luftfahrthistorik.de
URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-J-Verkehrs-Wal-t177753#523285 Verze : 0
http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft22151.htm

Dornier Do J Verkehrs-Wal -


Dornier Do J Verkehrs-Wal -


URL : https://www.valka.cz/Dornier-Do-J-Verkehrs-Wal-t177753#523286 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více