Název: Name: | Caspar C 27 Möwe | |
Originální název: Original Name: | Caspar C 27 Möwe | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1926-DD.MM.1926 Caspar Werke AG, Travemünde / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1926-DD.MM.1926 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | plováky | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1300 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1800 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 15,36 m | |
Délka: Length: | 10,25 m | |
Výška: Height: | 4,25 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 48,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | BMW IVa o výkonu 221 kW/300 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 175 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 150 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7 min do 1000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4000 m | |
Dolet: Range: | 400 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Kroschel, G., Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1919 - 1934, Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4. http://www.luftfahrtmuseum.com/htmi/itf/cac27.htm http://www.histaviation.com/Caspar_C_27.html http://www.sv.wikipedia.org/wiki/Caspar-Werke |
URL : https://www.valka.cz/Caspar-C-27-Moewe-t68748#241084Verze : 0
Caspar C-27
Historie:
Letoun Caspar C-27 Mowe ( Racek ) má jako už většina konstrukcí této letecké továrny, zajímavou historii. Německo nemohlo po prohrané první světové válce, vyrábět a ani jinak vyvíjet žádné nové letecké konstrukce. Až do roku 1927 pracovala v Německu mezinárodní komise ( CMIT ), která mimořádně aktivně dohlížela na zákaz, veškerého zbrojení a hlavně zbrojní výroby. I přesto se však vývoj nezastavil a využíval všemožných mezer a skulin v těchto zákazech. Letadla továrny Caspar se montovala a zalétavala mimo Německo v zemích jako bylo Dánsko nebo Švedsko, kam byla dovezena projekční dokumentace a stroje byly ve většinou malých leteckých továrnách postaveny a posléze i zalétány. Další Německou možností, která byla hojně využívána, se stala civilní letecká doprava. Tam byla letadla zařazována a zkoušena pro civilní účely i když to byly většinou konstrukce vojenské. Takovou společností byla i DVS GmbH ( Deutsche Verkehrsfliegerschule ), pilotní škola dopravního letectva ve Warnemünde. Letoun Caspar C-27 byl u DVS zalétán v roce 1928 a vyřazen v březnu 1932, druhý vyrobený kus se zúčastnil Milánské výstavy v roce 1927, kde byl vystavován.
Byl to dvoumístný dvouplošný cvičný letoun se dvěma plováky. Poháněl ho řadový šestiválcový motor BMW IVa o výkonu 225 kW. Rychlost letounu byla 175 km/h, rychlost cestovní 150 km/h a rychlost přistávací 65 km/h. Letoun létal bez výzbroje.
Zdroj:
P.Masson, Historie německé armády 1939-1945, Naše vojsko 2006, ISBN 80-206-0818-4
http://www.luftfahrtmuseum.com/htmi/itf/cac27.htm
http://www.istaviation.com/Caspar_C_27.html
http://www.sv.wikipedia.org/wiki/Caspar-Werke
Historie:
Letoun Caspar C-27 Mowe ( Racek ) má jako už většina konstrukcí této letecké továrny, zajímavou historii. Německo nemohlo po prohrané první světové válce, vyrábět a ani jinak vyvíjet žádné nové letecké konstrukce. Až do roku 1927 pracovala v Německu mezinárodní komise ( CMIT ), která mimořádně aktivně dohlížela na zákaz, veškerého zbrojení a hlavně zbrojní výroby. I přesto se však vývoj nezastavil a využíval všemožných mezer a skulin v těchto zákazech. Letadla továrny Caspar se montovala a zalétavala mimo Německo v zemích jako bylo Dánsko nebo Švedsko, kam byla dovezena projekční dokumentace a stroje byly ve většinou malých leteckých továrnách postaveny a posléze i zalétány. Další Německou možností, která byla hojně využívána, se stala civilní letecká doprava. Tam byla letadla zařazována a zkoušena pro civilní účely i když to byly většinou konstrukce vojenské. Takovou společností byla i DVS GmbH ( Deutsche Verkehrsfliegerschule ), pilotní škola dopravního letectva ve Warnemünde. Letoun Caspar C-27 byl u DVS zalétán v roce 1928 a vyřazen v březnu 1932, druhý vyrobený kus se zúčastnil Milánské výstavy v roce 1927, kde byl vystavován.
Byl to dvoumístný dvouplošný cvičný letoun se dvěma plováky. Poháněl ho řadový šestiválcový motor BMW IVa o výkonu 225 kW. Rychlost letounu byla 175 km/h, rychlost cestovní 150 km/h a rychlost přistávací 65 km/h. Letoun létal bez výzbroje.
Zdroj:
P.Masson, Historie německé armády 1939-1945, Naše vojsko 2006, ISBN 80-206-0818-4
http://www.luftfahrtmuseum.com/htmi/itf/cac27.htm
http://www.istaviation.com/Caspar_C_27.html
http://www.sv.wikipedia.org/wiki/Caspar-Werke
URL : https://www.valka.cz/Caspar-C-27-Moewe-t68748#241081Verze : 0
Reklama
Caspar C-27
Zdroj:
http://www.histaviation.com/Caspar_C_27.html
Zdroj:
http://www.histaviation.com/Caspar_C_27.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Caspar-C-27-Moewe-t68748#241085Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.