Caproni Ca.32

Caproni Ca.1 / Ca.300
     
Název:
Name:
Caproni Ca.32 Caproni Ca.32
Originální název:
Original Name:
Caproni Ca.32
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.08.1915-DD.03.1916 Società per lo sviluppo dell'aviazione in Italia, Vizzola Ticino /
Období výroby:
Production Period:
DD.08.1915-DD.03.1916
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
162
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3-4
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1930 kg 4255 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2930 kg 6460 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
22,20 m 72ft 10,01in
Délka:
Length:
11,37 m 37ft 3,63in
Výška:
Height:
3,84 m 12ft 7,18in
Plocha křídla:
Wing Area:
98,00 m2 1054.86 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
3
Typ:
Type:
Fiat A.10 o výkonu 74 kW/100 k
dvoulistá dřevěná vrtule
Fiat A.10, power 99 hp
two-bladed wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
120 km/h v ? m 74.6 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
72 min do 3000 m 72 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm na přídi
0-1x pohyblivý kulomet FIAT-Revelli ráže 6,5 mm za křídlem


800? kg pum
1x flexible 6.5 mm FIAT-Revelli machine gun in the nose
0-1x flexible 6.5 mm FIAT-Revelli machine gun behind the upper wing


1760? lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Alegi, Gregori. Caproni Ca.3, Windstock Datafile 78. Albatros Productions, Berkhamsted 1999. ISBN 1-902207-17-3.
www.avia-it.com
www.aereimilitari.org
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515295 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html

Caproni Ca.32 - První sériový letoun. Vnější panely spodního křídla jsou červené a zelené, takže celek tvoří italskou vlajku.

První sériový letoun. Vnější panely spodního křídla jsou červené a zelené, takže celek tvoří italskou vlajku.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515298 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html

Caproni Ca.32 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515299 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html

Caproni Ca.32 -


URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515301 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/bww1/ca3.html

Caproni Ca.32 - Druhý Ca.1 před převzetím armádou. Ve stroji pózuje sám Gianni Caproni a sottotenente Giulio Laureati. Ca.749 poté sloužil u 1. Caproni squadriglia.

Druhý Ca.1 před převzetím armádou. Ve stroji pózuje sám Gianni Caproni a sottotenente Giulio Laureati. Ca.749 poté sloužil u 1. Caproni squadriglia.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515302 Verze : 0
www.flyingmachines.ru

Caproni Ca.32 - Kolejnice s vozíkem sloužily k vyvážení letadel z hangáru.

Kolejnice s vozíkem sloužily k vyvážení letadel z hangáru.
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-32-t173575#515312 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více