Název: Name: | Caproni Ca.134 | |
Originální název: Original Name: | Caproni Ca.134 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1937-DD.08.1940 Aeroplani Caproni SA, Milano-Taliedo / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1937-DD.08.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 23.01.1937 23.08.1940 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1620 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2380 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 12,32 m | |
Délka: Length: | 9,60 m | |
Výška: Height: | 3,40 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 32,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Isotta Fraschini Asso XI RC.40 o výkonu 662 kW/900 k | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 486 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 424 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7800 m | |
Dolet: Range: | 1800 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet ráže 12,7 mm nad motorem 1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm v zadní kabině | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Letoun vznikl podle požadavku na pozemní strategický průzkumný letoun z roku 1936. Firma Caproni navrhla jednomotorový dvouplošný letoun s pevným podvozkem a dvojitou svislou ocasní plochou. K pohonu byl vybrán motor Isotta Fraschini Asso XI-RC.40. Prototyp sériového čísla M.M.330 poprvé vzlétl 23. ledna 1937 a intenzivně se testoval, následně byl objdnán druhý prototyp M.M.502. Ten se poprvé do vzduchu dostal 23. srpna 1940. Sériová výroba však objenána nebyla a osud letounů není znám. | |
Zdroje: Sources: | http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ca134.html www.ibiblio.org |
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-134-t69046#242711Verze : 0
Michal Rak
MOD
Caproni Ca.134
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ca134.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/ca134.html
URL : https://www.valka.cz/Caproni-Ca-134-t69046#242712Verze : 0
Michal Rak
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.