Název: Name: | Caproni Ca.100 | Caproni Ca.100 |
Originální název: Original Name: | Caproni Ca.100 | |
Kategorie: Category: | cvičný letoun | trainer aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1928-DD.09.1935 Aeroplani Caproni SA, Milano-Taliedo DD.11.1932-DD.04.1934 Società Italiana Ernesto Breda per Costruzioni Meccaniche, Sesto San Giovanni DD.01.1934-DD.03.1936 SA Cantieri Aeronautici Bergamaschi, Ponte San Pietro DD.03.1935-DD.06.1935 SA Aeronautica Macchi, Varese DD.07.1935-DD.06.1937 Compagnia Nazionale Aeronautica SA, Roma DD.MM.193R-D.MM.193R Caproni Aeronautica Peruana SA, Las Palmas | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1928-DD.MM.1937 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 690: Caproni 225 Breda 158 Bergamasca 76 + 25 Idro Macchi 36 Idro CNA 150 CAP 12 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1928 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 500 kg | 1102 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 769 kg | 1695 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 10,00 m | 32ft 9,69in |
Délka: Length: | 7,30 m | 23ft 11,39in |
Výška: Height: | 2,73 m | 8ft 11,48in |
Plocha křídla: Wing Area: | 24,44 m2 | 263.07 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Colombo S.53 o výkonu 66 kW/90 k, nebo Colombo S.63 o výkonu 63 kW/85 k, nebo Isotta Fraschini Asso 80 Ri o výkonu 77 kW/105 k, nebo Fiat A.50 o výkonu 63 kW/85 k, nebo Cirrus Hermes o výkonu 78 kW/106 k, nebo Walter NZ-120 o výkonu 99 kW/135 k ... dvoulistá dřevěná vrtule | Colombo S.53, power 89 hp, or Colombo S.63, power 84 hp, or Isotta Fraschini Asso 80 Ri, power 104 hp, or Fiat A.50, power 84 hp, or Cirrus Hermes, power 105 hp, or Walter NZ-120, power 133 hp ... two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 89 l 36 l pomocná nádrž | 19.5 Imp gal / 23.5 US gal 8 Imp gal / 9.5 US gal auxiliary tank |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 180 km/h v ? m | 111.8 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 25 min do 3000 m | 25 min to 9843 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4500 m | 14764 ft |
Dolet: Range: | 600 km | 372.8 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Data odpovídají strojům s motory Colombo S.63 | - |
Zdroje: Sources: | Apostolo, Giorgio. Caproni Ca.100, Ali d´Italia Mini 2. La Barcarella Aeronautica, Torino 1999. www.alieuomini.it |