Main Menu
User Menu

CZK - Tatra 815 VPR9 28 265 8x8.1R

     
Název:
Name:
Tatra 815 VPR9 28 265 8x8.1R
Originální název:
Original Name:
Tatra 815 VPR9 28 265 8x8.1 R
Kategorie:
Category:
podvozek pro nástavbu
Výrobce:
Producer:
Tatra n.p., Kopřivnice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.198R-DD.MM.199R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
100+
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.198R
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
2
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
8x8
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
13050 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
14950 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
28000 kg
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
? kg
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
? kg
Celková délka:
Overall Length:
8900 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm
Celková výška:
Overall Height:
3240 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
410 mm
Rozvor:
Wheelbase:
1650 mm - 2970 mm - 1450 mm
Rozchod:
Track:
2044 mm - přední nápravy
1988 mm - zadní nápravy
Brzdová soustava:
Braking System:
provozní
parkovací
odlehčovací
Elektrický systém:
Electrical System:
napětí elektrické sítě: 24 V
ukostřený záporný pól
dva akumulátory: 12 V / 180 Ah
alternátor: 28 V / 60 A
Pneumatiky:
Tyres:
15,00-21 TO3
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Tatra T3-930-50
- vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, přeplňovaný
- počet válců: 12
- vrtání: 120 mm
- zdvih: 140 mm
- objem válců: 19 000 cm3
- maximální točivý moment: 1130 Nm při 1400 ot/min
- maximální výkon: 265 kW při 2200 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod
Spojka:
Clutch:
třecí, jednokotoučová, hydraulicky ovládaná s posilovačem
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
80 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
45 1) l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
32 ° / ? °
Svah:
Gradient:
? °
Boční náklon:
Side Slope:
? °
Překročivost:
Trench Crossing:
2,0 m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
0,6 m
Brodivost:
Fording Depth:
1,4 m
Uživatelské státy:
User States:






2)
Poznámka:
Note:
1) 45/50/100 l/100 km
2) podvozek T-815 VPR9C

modernizace: Tatra 815 8x8 LT
Zdroje:
Sources:
tatratech.wz.cz
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-815-VPR9-28-265-8x8-1R-t96431#359029Verze : 0
MOD
Tatra 815 VPR9 28 265 8x8.1R

Podvozek určený jako nosič speciálních nástaveb vojenského určení o hmotnosti 15 500 kg při celkové přípustné hmotnosti vozidla 28 000 kg. T-815 VPR9 je čtyřnápravové vozidlo se stálým pohonem všech náprav a systémem pro centrální huštění pneumatik za jízdy. Automobil je uzpůsoben pro práci s buldozerovým zařízením BZ T-815.


Vozidla na podvozku T-815 VPR9
vz. 70/85 - 122mm raketomet
RM 70/85M - 122mm raketomet
RM 70/85 MODULAR - 122mm raketomet
SB-4H - souprava pro beranění
T-815 VPR9 NK - přepravník kontejnerů
automobil pro přepravu říčního dílu PMS
automobil pro přepravu pobřežního dílu PMS
nosič polní mechanizované prádelny DĚVA


Zdroje
1) Tanková a automobilová technika v české a slovenské armádě, Naše vojsko, Praha 2003
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-815-VPR9-28-265-8x8-1R-t96431#359112Verze : 2
MOD
Podvozky T-815 VPR9 upravené slovenskou firmou Delta Defence - vizuálne odlíšené použitím pancierovej kabíny DEL-KA sú používané aj ako podvozky Taktického mobilného pristávacieho systému (TMPS) a modernizovaného raketometu RM-70/85 Modular.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-815-VPR9-28-265-8x8-1R-t96431#359168Verze : 0
MOD
Přepravník pontonu PMS na podvozku T-815 VPR9C pro indickou armádu.
CZK - Tatra 815 VPR9 28 265 8x8.1R - (BEML)

(BEML)
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-815-VPR9-28-265-8x8-1R-t96431#365024Verze : 0
MOD